کرمان رصد - فرمانده انتظامی شهربابک از دستگیری شکارچی غیرمجاز در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کرمان فرمانده انتظامی شهربابک از دستگیری شکارچی غیرمجاز در این شهرستان خبر داد و اعلام کرد: مأموران پلیس با انجام اقدامات اطلاعاتی، موفق به شناسایی فردی شدند که در یکی از مناطق تحت حفاظت اقدام به شکار غیرقانونی میکرد.
سرهنگ "عبدلی" افزود: طی هماهنگی قضائی و بازرسی از منزل متهم، یک قبضه سلاح شکاری غیرمجاز، مقادیری گوشت شکار و همچنین موادمخدر کشف، متهم دستگیر و برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد.