کرمان رصد - استاندار کرمان با تاکید بر ضرورت تقویت برندینگ شهری در کرمان گفت: ظرفیتهای خوبی در استان کرمان در حوزه برندینگ و فعالسازی مولفههای مورد نیاز یک شهر وجود دارد.
به گزارش روابط عمومی استانداری کرمان، محمدعلی طالبی پیش از ظهر امروز پنجشنبه 8 آبان ماه در نخستین «رویداد گفتمان توسعه کرمان؛ کرمان 2030» در محل اتاق بازرگانی، برندینگ را از نیازهای استان کرمان عنوان کرد و افزود: کارگروهی در همین رابطه در استانداری شکل گرفته تا در حوزه برندینگ شهری کرمان و استان کار اثرگذاری را انجام دهیم. 
 وی با بیان اینکه ظرفیتهای خوبی نیز در استان در حوزه برندینگ و فعالسازی مولفههای مورد نیاز یک شهر وجود دارد، گفت: کمتر شهری در ایران ظرفیتهای میراث تاریخی، گردشگری روز و اقتصادی را در کنار هم دارد. 
 طالبی ادامه داد: هر سرمایهگذاری در این حوزه در ابعاد اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی در کرمان توجیهپذیر است و انتطار میرود با مشارکت صاحب نظران برای آن گام برداشت. 
 استاندار کرمان از توجه کم به این ظرفیتها در گذشته گفت و بیان کرد: همه اذعان دارند که کرمان میتوانست بهتر از وضعیت کنونی باشد. اخیرا کارهایی صورت گرفته و تفاوت کرمان امروز با سالهای گذشته ملموس است. 
 وی با بیان این مطلب که ظرفیتی بینظیر به لحاظ موقعیت گردشگری در اطراف جنگل پردیسان قائم شهر کرمان وجود دارد افزود: 11 مولفه گردشگری، تاریخی و زیارتی در شعاع 11 کیلومتری در شهر کرمان داریم که با برنامهای قوی میتواند یکی از جذابترین جولهها و جاذبههای گردشگری کرمان باشد. 
 استاندار کرمان با اشاره به محور اصلی این رویداد در خصوص بازطراحی میدان آزادی کرمان به عنوان پروژهای نمادین و شهری گفت: خوشحالم که به دغدغه اتاق بازرگانی، صاحب نظران، شهرداری و شورای شهر تبدیل شده و امیدواریم بتوانیم نمادی خوب از کرمان در این مجموعه داشته باشیم که الگو و پیشران برای طرحهای شهری کرمان شود.