اقتصاد کلان گزارش می دهد/ بیمهنامه خودرو شرکت بیمه دی از پوششهای جامع و متنوع تا ارائه خدمات دیجیتال ، امداد خودرویی و پرداخت اقساطی
بیمه دی
بزرگنمايي:
کرمان رصد - شرکت بیمه دی در سالهای اخیر با تمرکز بر توسعه خدمات نوین و ارائه طرحهای جذاب اقتصاد کلان : بیمهای بهویژه در بخش خودرو، توانسته جایگاه خود را در میان شرکتهای برتر بیمهای کشور تقویت کند. در این گزارش، به بررسی جامع بیمهنامههای خودرو این شرکت شامل بیمه نامه شخص ثالث ، بیمه نامه بدنه، خدمات جدید، امکانات دیجیتال و و رعایت دستورالعملهای اخیر بیمه مرکزی پرداختهایم.
به گزارش پایگاه خبری اقتصاد کلان ، شرکتهایی که در بازار رقابتی صنعت بیمه کشور بتوانند ضمن حفظ توانگری مالی، خدمات نوآورانه ومتناسب با نیازجامعه ارائه دهند، سهم بیشتری از بازار را کسب خواهند نمود. شرکت بیمه دی نیز با اتکا به تجربه چندین ساله ، توانسته با بهرهگیری از زیرساختهای دیجیتال ، نیروهای متخصص و ارائه طرحها و پوشش های متنوع بیمهای، ارائه خدمات سیار ارزیابی خسارت و خدمات پس از فروش در سراسر کشور به ویژه در حوزه بیمه خودرو، رضایت طیف گستردهای از بیمهگزاران را جلب کند. تمرکز این شرکت بر ارائه بیمهنامههای شخص ثالث و بدنه خودرو با شرایط ویژه ، از جمله فروش اقساطی بدون نیاز به چک و سفته با رعایت مقررات، طرحهای تخفیف متنوع، امکان خرید آنلاین بیمه نامه ،باعث شده تا بیمه دی به یکی از گزینههای مطلوب مالکان خودرو تبدیل شود. همچنین اجرای سریع دستورالعمل جدید بیمه مرکزی در خصوص پرداخت خسارت «افت قیمت خودرو» و همچنین پرداخت خسارات مالی تا سقف 30 میلیون تومان بصورت آنلاین بدون نیاز به اعزام ارزیاب و غیر حضوری نیز از جمله نقاط قوت عملکرد این شرکت به شمار میآید.
پوششهای کامل بیمه شخص ثالث و بدنه: بیمه نامه شخص ثالث بهعنوان یک بیمهنامه اجباری برای همه خودروها، از اهمیت بالایی برخوردار است و شرکت بیمه دی نیز مطابق با مقررات بیمه مرکزی، علاوه بر ارائه سقف پوشش تعهدات جانی برای راننده مقصرحادثه ، پوشش مالی را نیز بهصورت کامل و با تعهدات حداکثری ارائه میدهد .همچنین بیمه دی امکان خرید آسان بیمهنامه را از طریق سامانه آنلاین و اپلیکیشن اختصاصی خود با نام «دِیدار» فراهم کرده که این موضوع ضمن تسریع در فرایند صدور بیمه نامه، رضایتمندی بیمهگذاران را نیز به همراه داشته است.
شرکت بیمه دی در بیمه نامه بدنه نیز خدمات متنوعی ارائه می نماید. پوششهای بیمه نامه بدنه شامل خسارات ناشی از تصادف، واژگونی، آتشسوزی، سرقت کلی، شکست شیشه،خط و خش ،کاهش فرانشیز ، بلایای طبیعی و حتی در حال اجرایی نمودن پوشش خسارات ناشی از جنگ نیز می باشد. بیمه دی متناسب با نیاز جامعه پوشش جدید بیمه نامه بدنه پیمایشی را متناسب با کیلومتر مصرفی خودرو در دوبسته4000 و 8000 کیلومتر بصورت یکساله با تمامی پوشش های بیمه نامه بدنه عادی ارائه نموده است که خرید این نوع بیمه نامه از لحاظ حق بیمه برای بیمه گزارانی که کمتر از خودرو استفاده می نمایند و یا بیشتر از یک خودرو دارند مقرون به صرفه می باشد.
علاوه بر آن با توجه به امکان بازدید اولیه خودرو توسط مشتریان از طریق سامانه بازدید آنلاین، بیمهنامه بدنه دی نیز بهصورت آنلاین و در کوتاهترین زمان ممکن صادر میشود و در زمان بروز حادثه کانال های متنوع ارائه خدمات پس از فروش وجود دارد و تمامی مراحل اعلام ، ارزیابی و پرداخت خسارت با استفاده از اپلیکیشنها و سامانههای هوشمند قابل انجام است. بیمه دی همچنین با راهاندازی طرح «دیآسا» برای بیمهگذاران بدنه در صورت خرابی خودرو، بستهای شامل 20 خدمت رایگان از جمله ارائه خدمات امداد خودرو از طریق اعزام کارشناس فنی به محل مورد درخواست بیمه گذارو در صورت نیاز حمل رایگان وسیله نقلیه با خودروبر جهت انتقال به تعمیرگاه که این خدمات موجب ارتقاء سطح رضایت مندی مشتریان شده است. از مهمترین مزایای رقابتی بیمه دی در بازار بیمه نامه خودرو امکان خرید اقساطی بیمهنامه بدون نیاز به ارائه چک یا سفته است. این طرح بهویژه برای قشر متوسط جامعه که بهدنبال خدمات منعطف و مقرونبهصرفه هستند، بسیار کاربردی تلقی میشود. بیمهگذاران در صورت داشتن سابقه رانندگی بدون خسارت، از تخفیفهایی تا سقف 70 درصد در بیمه نامه ثالث برخوردار میشوند. همچنین امکان انتقال تخفیف بیمهنامه از خودروی قدیمی به خودروی جدید نیز در این شرکت فراهم است. این مزایا در کنار سرعت بالای صدور بیمهنامه، باعث شده تا سهم بیمه دی در بازار بیمه خودرو بهطور قابل توجهی افزایش یابد.
خرید اینترنتی و استفاده از خدمات دیجیتال نیز در شرکت بیمه دی بهخوبی نهادینه شده است. اپلیکیشن «دیدار» به کاربران امکان میدهد که تنها با وارد کردن اطلاعات اولیه خودرو و کد ملی، قیمت بیمهنامه را مشاهده و در کمتر از چند دقیقه، اقدام به خرید و دریافت نسخه دیجیتال بیمهنامه نمایند. این تحول دیجیتال نهتنها هزینهها و زمان مشتریان را کاهش داده بلکه موجب بهینهسازی فرآیندهای داخلی شرکت نیز شده است.
اجرای سریع دستورالعمل افت قیمت و عملکرد مالی بیمه دی یکی از نقاط عطف فعالیتهای اخیر بیمه دی می باشد این دستورالعمل که از دیماه 1403 اجرایی شده، بیمهگذاران میتوانند بدون نیاز به مراجعه به مراجع قضایی، با ارائه مستندات لازم و بر اساس نظر کارشناس رسمی بیمه مرکزی، نسبت به دریافت خسارت ناشی از کاهش ارزش خودروی خود پس از تصادف اقدام نمایند. این تصمیم بیمه مرکزی که با همکاری شرکتهای بیمهای اجرا شده، تحولی مثبت در راستای حقوق مشتریان بهشمار میرود و بیمه دی از نخستین شرکتهایی بود که این دستورالعمل را بهطور کامل اجرا کرد.
از منظر مالی نیز عملکرد بیمه دی در سال اخیر چشمگیر بوده است. گزارشهای منتشرشده از عملکرد مالی این شرکت نشان میدهد که بیمه دی در سال 1403 موفق شده است رشد بیش از 101 درصدی در فروش بیمهنامهها را تجربه کند و سودآوری شرکت نیز نسبت به سال پیش بیش از دو برابر افزایش یافته است. توانگری مالی بیمه دی نیز در سطح مطلوبی قرار دارد که این موضوع، تضمینکننده پرداخت بهموقع خسارات و پایداری خدمات شرکت در شرایط اقتصادی مختلف خواهد بود.با توجه به آنچه بیان شد، بیمهنامه خودرو شرکت بیمه دی با پوششهای کامل، طرحهای متنوع و خدمات دیجیتال کاربردی، به یکی از گزینههای جدی در میان بیمهگذاران تبدیل شده است. ارائه خدمات اقساطی بدون چک و سفته، اجرای کامل دستورالعملهای جدید از جمله پرداخت خسارت افت قیمت، توسعه اپلیکیشنهای هوشمند و بستههای خدماتی همچون طرح دیآسا(20 خدمت رایگان)، بیمه نامه بدنه پیمایشی از جمله ویژگیهایی است که بیمه دی را از رقبا متمایز کرده است. در شرایطی که نیاز به خدمات بیمهای سریع، دقیق و مقرونبهصرفه بیش از پیش احساس میشود، انتخاب بیمه دی میتواند تصمیمی هوشمندانه برای دارندگان خودرو باشد.
لینک خبر
-
دوشنبه ۱۶ تير ۱۴۰۴ - ۱۳:۰۵:۱۱
-
۶ بازديد
-

-
کرمان رصد
لینک کوتاه:
https://www.kermanrasad.ir/Fa/News/734321/