رفع 80 هزار حادثه در شبکه آبرسانی کرمان طی سال گذشته
اجتماعي
بزرگنمايي:
کرمان رصد - به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا عبدیان، صبح یکشنبه به خبرنگاران گفت: به منظور خدمت رسانی بهتر و رسیدگی به موقع به درخواستهای شهروندان همکاران ما در واحد ارتباط با مشتریان 122 به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی هستند و در همین راستا در سال گذشته به تعداد 211 هزار و 238 تماس تلفنی پاسخ داده شد.
وی بر لزوم همکاری شهروندان در مصرف بهینه آب تاکید کرد و افزود: انتظار میرود در شرایطی که استان کرمان در سالهای متوالی درگیر خشکسالی است مردم نسبت به آب حساسیت داشته باشند و در صورت مشاهده انشعابات غیرمجاز این موارد را در سامانه 122 ثبت کنند تا در اسرع وقت با آنها برخورد شود.
کد خبر 6455782
-
يکشنبه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۴ - ۱۱:۱۴:۴۴
-
۵ بازديد
-

-
کرمان رصد
لینک کوتاه:
https://www.kermanrasad.ir/Fa/News/720862/