کرمان رصد
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان: ارزیابی ها به ارتقای کیفیت خدمتگذاری به مردم منجر می شود
دوشنبه 19 دي 1401 - 11:12:52
وزارت رفاه
کرمان رصد - مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان گفت: ارتقا کیفیت عملکرد، بهره وری و خدمت رسانی به مردم از جمله اهدافی است که با نظارت و ارزیابی مستمر و دقیق محقق خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان، حامد آرامش در نشست با اعضای تیم ارزیابی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در زاهدان افزود: دستیابی به اهداف متعالی سازمانی و رضایتمندی مردم از جمله موضوعاتی است که در اداره کل و ادارات تابعه تعاون، کار و رفاه اجتماعی سراسر این استان با جدیت دنبال می کنیم.
وی اظهار داشت: تلاش مجموعه کارکنان اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان با وجود مشکلات و محدودیت ها، انجام وظایف محوله سازمانی و خدمت رسانی به مردم به صورت مطلوب در همه حوزه ها است، چراکه معتقدیم شناسایی نقاط ضعف و تقویت نقاط قوت ما را در رسیدن به اهداف و تحقق برنامه عملکردی کمک می کند و رضایتمندی جامعه هدف گسترده ای که از خدمات این مجموعه بهره مند می شوند را نیز در پی دارد.
مسئول تیم ارزیابی عملکرد وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی هم در این نشست گفت: سیستان و بلوچستان به عنوان شانزدهمین استانی است که اعضای تیم ارزیابی عملکرد متشکل از کارشناسان مجرب معاونت های ستادی وزارتخانه به آن سفر می کنند و از نزدیک در جریان امور و کیفیت خدمات قرار می گیرند.
آسیه اقتدارنسب اضافه کرد: این تیم به مدت 3 روز در اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان و اداره تابعه شهرستان زاهدان استقرار دارد و در محورهای سلامت اداری، ارتباطات مردمی و پاسخگویی، پشتیبانی و مالی، تیم های خودارزیابی، حقوق شهروندی و بخش های تخصصی، کار نظارت و بررسی مستندات را انجام می دهد.
19 دی 1401 11:08
روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان |
کد خبر : 295,458
کلیدواژه ها: ارزیابی عملکرد , حامد آرامش , آسیه اقتدارنسب , سلامت اداری , سیستان و بلوچستان
نظرات بینندگان

http://www.kerman-online.ir/Fa/News/270915/مدیرکل-تعاون،-کار-و-رفاه-اجتماعی-سیستان-و-بلوچستان--ارزیابی-ها-به-ارتقای-کیفیت-خدمتگذاری-به-مردم-منجر-می-شود
بستن   چاپ