کرمان رصد
پاسخگویی روزانه به بیش از 175 پیام شهروندی در منطقه 14
دوشنبه 21 شهريور 1401 - 14:14:21
کرمان رصد - شهردار منطقه 14 با اشاره به فعالیت های سامانه های نظارتی درراستای رسیدگی به پیام های شهروندان و مرتفع شدن مشکلات در محله های منطقه گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون روزانه میانگین 175 پیام در سامانه نظارتی منطقه دریافت شده است.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی منطقه 14، محمد امین سالاری پور درباره مهمترین درخواست‌های شهروندان در حوزه های شهری عنوان کرد: حوزه خدمات شهری با بیش از 74 درصد و موضوعات عمرانی با 13 درصد بیشترین همچنین موضوعات ترافیک و اجتماعی کم ترین پیام هارا شامل شده است.
موضوعات و تعداد پیام ها
شهردار منطقه با اشاره به اینکه تعداد کمی و موضوعات پیام ها با توجه به شرایط فصلی تغییر می‌کند، افزود: به صورت کلی و در آمار ابتدایی سال تا کنون 24 هزار پیام به ثبت رسیده که نظافت معابر، لایروبی، فضای سبز و ساخت و ساز غیرمجاز بیشترین درخواست شهروندان بوده است.
کمترین و بیشترین پیام‌ به تفکیک نواحی
به گفته سالاری پور تعداد پیام‌های شهروندی به ثبت رسید و در ناحیه 6 با توجه به بافت جفرافیایی این بخش از منطقه با 1 درصد کمترین و ناحیه 2 در ابتدای سال و ناحیه 1 در شهریور ماه به سبب تراکم جمعیتی و بافت دارای بیشتری آمار به ثبت رسیده‌اند.
ثبت روزانه و ماهانه پیام های شهروندی 
شهردار منطقه با بیان اینکه افزایش تعداد پیام هر محله بستگی به شرایط مختلف محیطی و زمانی نیز دارد، گفت: در ماه جاری روزانه بیش از 173 پیام در سامانه نظارتی ثبت شده که سهم حوزه خدمات شهری با 70 درصد بیشترین است.
ابلاغ، دریافت و اثرگذاری
سالاری پور از فعالیت 24 ساعته سامانه های نظارتی و ارجاع پیام ها به معاونت ها و شهردارن نواحی ششگانه پس از مرحله ثبت پیام در سامانه ‌و پردازش آن توسط همکاران سامانه مدیریت شهری و نظارت همگانی منطقه به منظور اثرگذاری در رسیدگی خبر داد و گفت: شهروندان می توانند از طریق راه های ارتباطی حوزه های اجرایی را برای اقدامات لازم در حوزه نگهداشت شهر یاری کنند.
انتهای پیام

http://www.kerman-online.ir/Fa/News/261168/پاسخگویی-روزانه-به-بیش-از-175-پیام-شهروندی-در-منطقه-14
بستن   چاپ