شتاب بیمه دی در مسیر هوشمندسازی و ارتقاء خدمات پس از فروش
شنبه 20 ارديبهشت 1404 - 10:00:09
|
|
کرمان رصد - مدیرعامل بیمه دی در نشست شورای مدیران این شرکت با اشاره به برنامههای عملیاتی سال 1404 از آغاز پروژه هوشمندسازی، تمرکز بر توسعه خدمات پس از فروش و حرکت بهسوی تحول دیجیتال خبر داد. به گزارش روابط عمومی بیمه دی، دکتر هادی عبداللهی مدیرعامل بیمه دی، در جلسه شورای مدیران این شرکت با تبیین برنامه عملیاتی سال 1404 اظهار کرد: «برنامه سال جاری شامل 6 هدف کلان در چهارچوبهایی قابل ارزیابی است که تحقق آن مستلزم همکاری تمام ارکان شرکت خواهد بود». وی با اشاره به اهمیت رسیدگی به شکایات بیمهگزاران افزود: «باید با تحلیل دقیق، راهکارهایی برای کاهش شکایات و ارتقاء رضایت مشتریان تدوین کنیم. همچنین لازم است افتخارات و دستاوردهایی که تاکنون کسب شده، تثبیت و تقویت شوند.» تمرکز بر هوشمندسازی و دیجیتالی شدن فرآیندها عبداللهی هوشمندسازی را از اولویتهای شرکت در سال جاری عنوان کرد و گفت: «پروژه هوشمندسازی کلید خورده و در نظر داریم کلیه فرآیندهای بیمهگری را در بستری هوشمند ارائه کنیم. همچنین راهاندازی و توسعه ساز و کارهای دیجیتال در دستور کار است و تصمیمگیریهای مهمی در کمیته هوشمندسازی اتخاذ شده است که در آینده به منصه ظهور خواهد رسید.» مدیرعامل بیمه دی خدمات پس از فروش را، یکی از ارکان اصلی انتخاب شرکتهای بیمه از سوی مشتریان دانست و بر لزوم توسعه سازوکارهایی مشابه سامانه "دیآسا" در تمامی رشتههای بیمهای تأکید کرد. تحول در شعب و نگاه پروژهمحور به قراردادهای بزرگ عبداللهی تصریح کرد: «شعب شرکت باید از حالت صرفاً خدماتی خارج شده و به واحدهایی پویا در فروش و تحقق پرتفو تبدیل شوند. همچنین قراردادهای بزرگ همچون دانشگاه آزاد، صدا و سیما و شهرکهای صنعتی که به صورت تجمیعی خدمات بیمهای دریافت میکنند، با مدیر پروژههای اختصاصی پیگیری خواهند شد.» وی بر لزوم استفاده بهینه از ظرفیت نمایندگان، کارگزاران، نیروی انسانی و ابزارهای فناورانه تأکید کرد و گفت: «ساختار شرکت در مسیر اصلاح قرار گرفته و امیدواریم در آینده نزدیک شاهد تحولات مثبت در حوزه فناوری اطلاعات، سرمایهگذاری و منابع انسانی باشیم». در پایان این نشست، معاونتهای فنی، توسعه بازار و خدمات پس از فروش، مالی و اقتصادی، برنامهریزی و تحول کسبوکار و منابع انسانی و پشتیبانی گزارش عملکرد خود را ارائه دادند.
http://www.kerman-online.ir/Fa/News/722577/شتاب-بیمه-دی-در-مسیر-هوشمندسازی-و-ارتقاء-خدمات-پس-از-فروش
|