رفع 80 هزار حادثه در شبکه آبرسانی کرمان طی سال گذشته
يکشنبه 14 ارديبهشت 1404 - 11:14:44
|
|
کرمان رصد - به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا عبدیان، صبح یکشنبه به خبرنگاران گفت: به منظور خدمت رسانی بهتر و رسیدگی به موقع به درخواستهای شهروندان همکاران ما در واحد ارتباط با مشتریان 122 به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی هستند و در همین راستا در سال گذشته به تعداد 211 هزار و 238 تماس تلفنی پاسخ داده شد. وی بر لزوم همکاری شهروندان در مصرف بهینه آب تاکید کرد و افزود: انتظار میرود در شرایطی که استان کرمان در سالهای متوالی درگیر خشکسالی است مردم نسبت به آب حساسیت داشته باشند و در صورت مشاهده انشعابات غیرمجاز این موارد را در سامانه 122 ثبت کنند تا در اسرع وقت با آنها برخورد شود. کد خبر 6455782
http://www.kerman-online.ir/Fa/News/720862/رفع-80-هزار-حادثه-در-شبکه-آبرسانی-کرمان-طی-سال-گذشته
|