به همت ادارهکل ارتباطات و مراجعات بنیاد شهید و امور ایثارگران؛
بزرگنمايي:
کرمان رصد - کارگاه آموزشی کارشناسان ارتباطات و مراجعات 15 استان که پستهای ترکیبی دارند، به همت ادارهکل ارتباطات و مراجعات بنیاد شهید و امور ایثارگران و به مدت سه روز برگزار شد.
به گزارش «ایثار»، صفرعلی مهدوی، مدیرکل ارتباطات و مراجعات بنیاد شهید و امور ایثارگران در این رابطه گفت: این آموزشها طی سه روز و با حضور کارشناسان استانهای مدعو، رؤسای ادارات هاتف، نمایندگان ادارات کل پذیرش و امور اداری ایثارگران تسهیلات و مسکن، در محل اداره کل ارتباطات و مراجعات برگزار شده و هر روز با ارائه جمعبندی برنامههای آموزشی به پایان میرسید.
وی افزود: در این دوره شرکت کنندگان با فرآیند نوین پاسخگویی و نحوه مدیریت مراجعات، ثبت و پیگیری مطالبات ایثارگران و شیوه های اثربخش تعامل با جامعه بزرگ ایثارگری آشنا شدند. همچنین بستری جهت تبادل تجربیات و ایجاد همافزایی میان استانها فراهم شد. نمایندگان ادارات کل تسهیلات و مسکن، پذیرش و امور اداری ایثارگران نیز در این دوره ها حضور یافتند تا با انتقال دیدگاههای تخصصی و نیازهای اجرایی به غنای مباحث یاری رسانند.
مدیرکل ارتباطات و مراجعات بنیاد شهید و امور ایثارگران اضافه کرد: یکی از نکات حائز اهمیت، اطلاعرسانی از اقدامات و برنامههای آینده مرکز هاتف با بهرهگیری از ابزارهای فناورانه و ارتباطی است و این رویکرد لازمه ارتقا شفافیت و جلب رضایت ایثارگران است.
مهدوی بر تداوم آموزش و بهروزرسانی مستمر اطلاعات کارشناسان ارتباطات و مراجعات در سطح کشور تاکید کرده و افزود: این موضوع ضامن کیفیتبخشی به پاسخگویی و انسجام عملکرد بنیاد شهید و امور ایثارگران است و این دورهها بر اساس نیاز روز و به صورت منطقهای برای سایر استانها نیز به صورت هدفمند ادامه خواهد داشت.
انتهای پیام/
-
شنبه ۳ خرداد ۱۴۰۴ - ۱۱:۱۳:۳۴
-
۶ بازديد
-

-
کرمان رصد
لینک کوتاه:
https://www.kermanrasad.ir/Fa/News/726712/