سرپرست معاونت آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان کرمان:
سرگروه های آموزشی قلب تپنده سیستم آموزشی در راستای تحقق اهداف سازمانی هستند
فرهنگي
بزرگنمايي:
کرمان رصد - سرپرست معاونت آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان کرمان در جمع سرگروههای آموزشی دوره اول متوسطه استان گفت: سرگروه های آموزشی قلب تپنده سیستم آموزشی در راستای تحقق اهداف سازمانی هستند.
به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان ابوالحسن خسروشاهی در این جلسه با بیان اینکه نقش تربیتی معلم است که می تواند بر ابعاد شخصیتی دانش آموز اثر بگذارد افزود: تقویت نقش مربی بودن یک معلم، وظیفه ای بسیار مهم است که این امر مسئولیت سرگروه های آموزشی را پررنگ تر می کند.
وی با اشاره به تبدیل کلاس درس به محیط یادگیری، تصریح کرد: تفاوت عمده کلاس های درس امروز با گذشته در این است که کلاس درس به محیط یادگیری تبدیل شده است نه صرفاً محیط آموزشی و لازم است یادگیری بخشی از مطالب اولیه و دانشی توسط خود دانش آموز صورت پذیرد تا در کلاس درس زمینه یادگیری عمیق فراهم آید.
خسرو شاهی با تاکید بر ایجاد تنوع در محیطهای یادگیری، گفت: رصد عملکرد معلمان و ارایه بازخورد، اولویت قرار داشتن کلاس درس که باید مورد توجه مدیران مدارس نیز قرار گیرد تا زمینه انگیزه برای معلم نیز به وجود آید، یادگیری معکوس و آموزش ترکیبی، از اهم مواردی است که باید اولویت مهم سرگروههای آموزشی باشد.
سرپرست آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان کرمان تاکید کرد: نقش معلمان در هدایت تحصیلی در دوره اول متوسطه بسیار مهم است که باید سرگروه های آموزشی در این حوزه به صورت ویژه ورود پیدا نمایند.
برپایه این گزارش: جلسه گروههای آموزشی دوره اول متوسطه استان با محوریت جشنواره نوآوری در فرآیند آموزش و یادگیری، طرح شمیم و برگزاری دوره های نقطه تحول با حضور سرپرست آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان برگزار شد.
-
چهارشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۴ - ۰۷:۰۷:۱۷
-
۸ بازديد
-

-
کرمان رصد
لینک کوتاه:
https://www.kermanrasad.ir/Fa/News/723821/