کرمان رصد

آخرين مطالب

معرفی عمده فروشان سینی کابل در لاله زار اجتماعي

معرفی عمده فروشان سینی کابل در لاله زار
  بزرگنمايي:

کرمان رصد - جلوگیری از آسیب به کابل‌ها در اثر برخورد با اشیاء نوک تیز و برنده و یا ضربه اجسام سخت به روکش کابل‌ها اهمیت زیادی دارد. به همین دلیل است که باید در زمان برق‌کشی از محصولهایی برای نظم دادن کابل‌ها استفاده شود.
یکی از این محصول‌ها سینی کابل است که قصد داریم در ادامه شما را بیشتر با این محصول آشنا کنیم.
سینی کابل و کاربرد آن سینی کابل در برق‌کشی ساختمان‌ها، توزیع و هدایت کابل‌ها اهمیت زیادی دارد و به همین دلیل تکنیسین‌های برق از محصولهایی مثل بست کمربندی و سینی کابل استفاده می‌کنند. البته بست فقط برای متصل کردن کابل و دسته‌بندی آن‌ها کاربرد دارد و نقش محافظ را ندارند. اما سینی کابل قادر است به جای لوله‌های کاندوئیت عمل کرده و در عین حال که باعث نظم دادن به کابل‌های برق می‌شود، از آن‌ها محافظت هم کند.
کاربرد سینی کابل :
• استفاده برای عبور و هدایت کابل‌های فیبر نوری
• استفاده برای کابل‌کشی در خطوط برق با ولتاژ بالا (به منظور کاهش خطرات)
• استفاده برای سیم‌کشی‌های ارتباطی و مخابراتی
• قابل استفاده در صنایع حساس و هدایت کابل‌ها
انواع سینی کابل این محصول از نظر آلیاژی که از آن ساخته می‌شود و همینطور از نظر ضخامت و اندازه انواع مختلفی دارد که در زیر به آن‌ها اشاره شده است.
انواع سینی کابل از نظر جنس برای تولید سینی کابل از دو نوع مواد فلزی و غیرفلزی استفاده می‌شود. البته بیشتر شرکت‌های تولیدکننده برای تهیه این محصول از آلیاژهایی مثل فولاد، فولاد ضدزنگ و آلومینیوم استفاده می‌کنند. مواد اولیه غیرفلزی برای ساخت سینی کابل عموماً فایبرگلاس (نوعی کامپوزیت از الیاف شیشه با مواد پلیمری) است.
در صورتی که از مواد فلزی برای ساخت سینی کابل استفاده شده باشد، برای روکش و ضدزنگ کردن آن از رنگ پودری استاتیک، روش گالوانیزه کردن و… استفاده می‌کنند.
انواع سینی کابل بر اساس ضخامت دومین دسته‌بندی از این محصول براساس میزان ضخامت آن صورت می‌گیرد. به طوری که زمان خرید سینی کابل باید ضخامت آن مد نظرتان باشد تا از فروشنده درخواست کنید. این محصول با ضخامت‌های مختلف (از 0.5 تا 5 میلیمتر و یا بیشتر) تولید می‌شود.
انواع سینی کابل بر اساس اندازه سومین دسته‌بندی از سینی کابل براساس عرض آن صورت می‌گیرد. به طور کلی تمامی شرکت‌های تولیدکننده این محصول را با عرض 100 تا 800 میلی‌متر تولید می‌کنند که به صورت زیر است:
• 100 میلی‌متر
• 150 میلی‌متر
• 200 میلی‌متر
• 300 میلی‌متر
• 400 میلی‌متر
• 500 میلی‌متر
• 600 میلی‌متر
• 700 میلی‌متر
• 800 میلی‌متر

کرمان رصد

بهترین عمده فروشان سینی کابل در بازار لاله زار برای تهیه این محصول بهترین راه، خرید از عمده‌فروشی‌هاست که تعداد زیادی از آن‌ها در خیابان لاله‌زار تهران قرار دارند. برخی از معروف‌ترین عمده‌فروشی‌های سینی کابل و تجهیزات برق در این خیابان عبارتند از:
سینی کابل پارسیان شرکت پارسیان بیش از 15 سال است که در بازار تهران فعالیت دارد. از جمله مهم‌ترین محصولات این گروه صنعتی تولید سینی کابل و اتصالات سینی کابل است. سینی‌های کابل این شرکت از آلیاژ گالوانیزه تهیه می‌شوند که در مقابل رطوبت مقاومت زیادی دارند و می‌توان گفت جزء باکیفیت‌ترین محصولات بازار به شمار می‌روند.
شرکت پارسیان سینی کابل را با اندازه 2 و 3 متری و با ضخامت‌های مختلف تولید می‌کند. این محصولات در رنگ‌های مختلف و به صورت مشبک تهیه می‌شوند.
سینی کابل آریا یکی دیگر از بهترین عمده فروشان سینی کابل در بازار لاله زار تهران گروه صنعتی سینی سازان آریا نام دارد. این شرکت بیش از 10 سال است که در زمینه تولید انواع سینی کابل و سایر تجهیزات صنعتی فعالیت دارد. عمده محصولات این برند در پروژه‌های مختلف صنعتی و تجاری خریداری می‌شود.
شرکت کابل آریا نیز انواع مختلفی از این وسیله را با ورق گالوانیزه سرد و گرم و فولاد و آلیاژهای ضدزنگ تهیه می‌کند. این شرکت برای تولید محصولات خود از دستگاه‌های پیشرفته CNC استفاده می‌کند که برای برش و پانچ ورق‌های فولادی و گالوانیزه استفاده می‌شوند. این شرکت سینی کابل را با عرض 5 تا 100 سانتیمتر تولید و سالیانه 100 هزار شاخه سینی کابل را با روش آبکاری سرد و گرم تولید می‌کند.
برق یاسین برق یاسین از دیگر عمده فروشان لاله زار تهران است که می‌توانید سینی کابل را از آنجا تهیه کنید. این مرکز بیش از یک دهه است که فعالیت خود را با تولید انواع سیم و کابل و سایر تجهیزات برق آغاز کرده است. در حال حاضر سینی کابل به عنوان یکی از محصولات پرفروش گروه صنعتی برق یاسین محسوب می‌شود که از کیفیت رضایت بخشی برخوردار هستند.
بخش زیادی از تولیدات برق یاسین توسط شرکت‌های بزرگ صنعتی و تجاری خریداری می‌شود. این مجموعه تاکنون با شرکت گاز خوزستان و پتروشیمی شازند نیز فعالیت داشته است.
سینی‌های کابل این برند با سایز بین 5 الی 60 سانتیمتر و با ضخامت ورق 0.7 / 0.9 / 1.25 /1.5 تولید می‌شوند. این محصولات از آلیاژ ضدآب گالوانیزه تهیه می‌شوند. ناگفته نماند که سینی کابل برق یاسین مطابق با استانداردهای NEMA، IECو ULتولید می‌شوند.
شرکت سپکو اگر با هدف خرید سینی کابل در خیابان لاله زار قدم می‌زنید، حتما نام برند سپکو هم به گوشتان می‌رسد. این شرکت بیش از 18 سال است که در زمینه تولید انواع سینی کابل، نردبان کابل و انواع لوله‌های فولادی فعالیت دارد. این شرکت نیز برای تولید سینی کابل از پیشرفته‌ترین دستگاه‌های اتوماتیک استفاده می‌کنند که حاصل تلاش آن، تولید سینی کابل با برش‌های دقیق و کیفیت بالاست.
در شرکت سپکو انواع سینی و نردبان کابل با استفاده از ورق‌های فولادی، روغنی، گالوانیزه، آلومینیوم و استیل تولید می‌شود. این شرکت برای ضدآب کردن سینی‌های کابل از رنگ‌های پودری الکترواستاتیک استفاده می‌کند. به همین دلیل در این عمده فروشی می‌توانید انواع مختلفی از سینی کابل با آلیاژهای مختلف با رنگ‌های متنوع را خریداری کنید که با ضخامت بین 0.5 تا 5 میلیمتر تولید می‌شوند.
سینی کابل نوسان یکی دیگر از بهترین فروشگاه‌های عمده‌فروشی سینی کابل در خیابان لاله‌زار به برند «نوسان» تعلق دارد. نوسان یکی از برندهای معتبر ایرانی در زمینه تولید تجهیزات برق و سینی کابل است که محصولات خود را مطابق با آخرین استانداردهای روز دنیا تولید می‌کند.
این شرکت بیش از 15 سال است که در زمینه تولید انواع تجهیزات صنعتی از جمله سینی کابل، نردبان کابل، تراکینگ، انواع لوله‌های فولادی و فلکسی روکشدار فعالیت دارد.
سینی کابل نوسان با ورق‌های گالوانیزه سرد و گرم در ابعاد 2 تا 3 متری تولید می‌شود. ضخامت 0.5 تا 2 میلی‌متری این محصولات دست شما را برای خرید بهترین سینی کابل مطابق با نیازتان را باز می‌گذارد. قیمت سینی کابل در این عمده‌فروشی براساس شاخه دو متری و دیواره چهار سانت به صورت چهار خم تعیین می‌شود.
نکات مهم خرید سینی کابل • حتما به آلیاژ سینی کابل توجه داشته باشید. ورق‌های فلزی باید در مقابل رطوبت و محیط اسیدی مقاوم باشند. به همین دلیل بهترین آلیاژ ورق‌های گالوانیزه یا فولاد با رنگ پودری الکترواستاتیک است.
• ضخامت این محصول در دوام و استحکام آن تاثیر زیادی دارد. به همین دلیل اگر می‌خواهید کابل‌های ضخیم‌تر و با تعداد بیشتر را در داخل سینی کابل قرار دهید، از یک سینی کابل با بیشترین ضخامت استفاده کنید.
• سینی کابل باید مشبک باشد که کابل‌کشی و تفکیک کابل‌ها در سطوح مختلف آسان باشد.
در پایان
در این مطلب تعدادی از بهترین عمده فروشان این محصول در بازار لاله‌زار تهران معرفی شدند. امیدواریم اطلاعات ارائه شده در اینجا برایتان مفید باشد.
کد خبر 757594

لینک کوتاه:
https://www.kermanrasad.ir/Fa/News/629048/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

گیاهان نیز مانند انسان‌ها مهارت حل مسئله دارند

درباره شهرستان جیرفت بیشتر بدانید

هشدار زرد/ وزش باد شدیددر کرمان

موسیقی زیبا و محلی شهرستان جیرفت

مشارکت" تنها راه توسعه جزیره کیش است

برنده جایزه اول فستیوال های جهانی، سفیر طبیعت و محیط زیست کیش شد.

محدودیت در ارتباطات جهانی، مهم‌ترین چالش امروز ایران است

کدام فضانورد بهتری هستند، زنان یا مردان؟

خرید6 دستگاه ماشین آلات سنگین در حوزه خدمات شهری زرند

خرید 6 دستگاه ماشین آلات سنگین در حوزه خدمات شهری زرند

اجلاس پیرغلامان حسینی (ع) در کرمان بر محور مقاومت و شهید سلیمانی می‌چرخد

فروش اقساطی سه محصول کرمان موتور

بزرگ‌ترین انتقال تاریخ لیگ برتر در سیرجان!

میدان مغناطیسی خورشید در حال جابه‌جایی است!

برگزاری دیدار پایانی جام حذفی فوتبال در قزوین

گریه لیموچی بند نمی‌آمد(عکس)

30 پاسخ «عصر ایران» به 30 دلیل مخالفان شرکت در انتخابات

پارچه‌ای که دمای بدن را تا منفی 10 درجه سانتی‌گراد کاهش می‌دهد!

رجب‌زاده: فجر باید جایگزین مس رفسنجان شود

کاور کند کننده آتش سوزی از راه رسید/ جلوگیری از گسترش آتش

تولید فرش‌های دستباف جهان دراین کارگاه قالیبافی

رئیس ستاد انتخاباتی حجت‌الاسلام پورمحمدی در استان کرمان معرفی شد

عبدالکریمی: هر کاندیدایی بگوید با آمدن من مسائل کشور حل می‌شود شارلاتان سیاسی است

اجلاسیه "شهدای غریب در اسارت" استان سمنان برگزار شد

کنگره شهدا باید نسل جدید را با فرهنگ دفاع مقدس پیوند بزند

بی توجهی شهرداری گرگان به «باغ مزار لطفی»

دفاتر خدمات گردشگری، سفیران معرفی کیش در سراسر کشور هستند

دوشنبه های تسهیل گری در ایستگاه سوم

با جایگزین قدرتمند و سریع باتری‌های لیتیوم‌یون آشنا شوید

فروش اقساطی 3 خودرو کرمان موتور آغاز شد/ شاسی بلند جدید KMC A5 هم به طرح فروش اقساطی آمد (+جدول فروش)

عیادت رهبر معظم انقلاب اسلامی از آیت‌الله مکارم شیرازی (فیلم)

اقامه نماز تسلیم وبندگی با حضور کیشوندان و گردشگران

مشرق: اصلاح طلبان تغییر تاکتیک داده اند

فضانوردان «آرتمیس» به سیستم هشدار قوی تشعشع نیاز دارند

چین فناوری کاملا خودران تسلا را آزمایش می کند

رئیس ستاد انتخاباتی حجت الاسلام پورمحمدی در استان کرمان معرفی شد

خروج 17 شهرک شهر کرمانشاه از بن‌بست

اولین ماهواره پهن‌باند سوئد به مدار زمین‌ایستا رسید

هواشناسی: طوفان شن از اواسط هفته کرمان را فرا می‌گیرد

ورود بی رویه سرمایه گذار به بافت تاریخی گرگان

طوفان شن از اواسط هفته کرمان را فرا می‌گیرد

لزوم توجه به معیشت محله‌های کمتر برخوردار

دفاع سایت نزدیک به زاکانی از ایده «تحویل گوشت درب منزل»

کشف سیاره‌های فراخورشیدی قابل سکونت در پرتو ستاره‌های مجاور

بعد از مسلم اولادقباد؛ حسین طیبی هم به گهرزمین سیرجان پیوست

پیش بینی افزایش ابر و وزش باددر کرمان /شهداد گرم‌ترین شهر کشور

رییس ستاد پورمحمدی در کرمان معرفی شد

هشدار در مورد احتمال وقوع انفجار کیهانی نادر

مدیرکل بنیاد کرمانشاه: خانواده های شاهد و ایثارگر سفیران فرهنگی نظام اند

نویدکیا با همه مهره‌ها علیه سپاهان