کرمان رصد

آخرين مطالب

معرفی شرکت احیا استیل فولاد بافت اجتماعي

معرفی شرکت احیا استیل فولاد بافت
  بزرگنمايي:

کرمان رصد - تولید و اشتغال به 2 رکن اساسی سیاست‌های اقتصادی و صنعتی کشور تبدیل شده‌اند؛ دو رکنی که مستقیماً بر آبادانی کشور و رفاه حال هم‌وطنان تأثیرگذارند. به همین دلیل صنایع بالادستی، به‌خصوص صنعت فولاد، به‌عنوان مواد اولیه اصلی سایر صنایع موردتوجه ویژه قرار می‌گیرد. شرکت احیاء استیل فولاد بافت نیز، در همین راستا نقشی به‌منظور تقویت اقتصاد کشور بازی می‌کند. بیشتر بخوانید: اخبار روز خبربان در این مطلب قصد داریم شرکت احیا استیل فولاد بافت را به شما معرفی کنیم؛ پروژه‌ای که نویدبخش شکوفایی اقتصاد کشور است! شرکت احیاء استیل فولاد بافت فولاد بافت کرمان یکی از طرح‌های هشت‌گانه شرکت ملی فولاد ایران است که با سرمایه‌گذاری هلدینگ ماهان به‌عنوان یکی از زیرمجموعه‌های گروه مالی گردشگری احداث شد. این پروژه سال 1396 در زمینی بالغ‌بر 612 هکتار در شهر بافت کرمان کار خود را آغاز کرد تا قدمی رو‌به‌جلو برای خودکفایی صنعتی و رفع وابستگی به محصولات استراتژیک باشد. فاز نخست شرکت فولاد احیاء استیل بافت با احداث کارخانه تولید آهن اسفنجی به ظرفیت 800 هزار تن در سال 1397 به بهره‌برداری رسید. پروژه‌ی عظیم استیل بافت با تکمیل زنجیره فولاد کشور و تأمین پایدار محصولات موردنیاز صنایع داخلی، از همان بدو امر توانست نقش خود را در صنعت کشور به‌خوبی ایفا کند. همچنین با ایجاد شغل پایدار برای صدها نفر به‌صورت مستقیم و غیرمستقیم ، در این منطقه محروم تحولی بزرگ ایجاد کرد. در ادامه قصد داریم آهن اسفنجی، عنوان محصول استراتژیک کارخانه استیل فولاد بافت را خدمت شما معرفی کنیم. اهمیت تولید آهن اسفنجی در استیل فولاد بافت آهن اسفنجی از تماس مستقیم گندله (ذرات اکسیدی آهن) با گازهای احیاکننده مونوکسیدکربن، هیدروژن و متان در دمای 750 تا 900 درجه سانتی‌گراد تولید می‌شود. این محصول دارای عیار بالا (84 تا 95%) است و در انتهای فرایند تولید به‌شکل قطعه‌های کروی درمی‌آید. در سال‌های اخیر بیش از 5% فولاد مصرفی در سطح جهان به‌صورت آهن اسفنجی بوده است و با توجه به خطرات زیست‌محیطی، پیش‌بینی می‌شود در سال‌های آتی این میزان افزایش یابد. در صنعت امروز از آهن اسفنجی به علت کیفیت، عیار، استحکام و مقاومت بالا به‌جای ضایعات و قراضه آهن در ریخته‌گری فولاد استفاده می‌شود. کلام پایانی؛ بهره‌برداری از فاز دوم شرکت احیا استیل فولاد بافت در این مطلب شرکت احیا استیل فولاد بافت را معرفی کردیم؛ شرکتی که با همکاری دولت و بخش خصوصی کار خود را آغاز کرده و توانسته بر پیشرفت صنعت داخلی و اشتغال‌زایی تأثیر مثبتی بگذارد. همین موفقیت هم باعث شد تا فاز دوم توسعه فولاد بافت نیز از سال 1399 در دست احداث قرار بگیرد. فاز دوم شرکت احیا استیل فولاد بافت به ظرفیت 800 هزار تن با سرمایه‌گذاری 112 میلیون یورویی در اردیبهشت‌ماه افتتاح خواهد شد. پیش‌بینی می‌شود افتتاح این واحد صنعتی، مسبب اشتغال بیش از 5500 نفر گردد.

تولید و اشتغال به 2 رکن اساسی سیاست‌های اقتصادی و صنعتی کشور تبدیل شده‌اند؛ دو رکنی که مستقیماً بر آبادانی کشور و رفاه حال هم‌وطنان تأثیرگذارند. به همین دلیل صنایع بالادستی، به‌خصوص صنعت فولاد، به‌عنوان مواد اولیه اصلی سایر صنایع موردتوجه ویژه قرار می‌گیرد. شرکت احیاء استیل فولاد بافت نیز، در همین راستا نقشی به‌منظور تقویت اقتصاد کشور بازی می‌کند.
بیشتر بخوانید: اخبار روز خبربان
در این مطلب قصد داریم شرکت احیا استیل فولاد بافت را به شما معرفی کنیم؛ پروژه‌ای که نویدبخش شکوفایی اقتصاد کشور است!
شرکت احیاء استیل فولاد بافت فولاد بافت کرمان یکی از طرح‌های هشت‌گانه شرکت ملی فولاد ایران است که با سرمایه‌گذاری هلدینگ ماهان به‌عنوان یکی از زیرمجموعه‌های گروه مالی گردشگری احداث شد. این پروژه سال 1396 در زمینی بالغ‌بر 612 هکتار در شهر بافت کرمان کار خود را آغاز کرد تا قدمی رو‌به‌جلو برای خودکفایی صنعتی و رفع وابستگی به محصولات استراتژیک باشد.
فاز نخست شرکت فولاد احیاء استیل بافت با احداث کارخانه تولید آهن اسفنجی به ظرفیت 800 هزار تن در سال 1397 به بهره‌برداری رسید. پروژه‌ی عظیم استیل بافت با تکمیل زنجیره فولاد کشور و تأمین پایدار محصولات موردنیاز صنایع داخلی، از همان بدو امر توانست نقش خود را در صنعت کشور به‌خوبی ایفا کند.
همچنین با ایجاد شغل پایدار برای صدها نفر به‌صورت مستقیم و غیرمستقیم ، در این منطقه محروم تحولی بزرگ ایجاد کرد. در ادامه قصد داریم آهن اسفنجی، عنوان محصول استراتژیک کارخانه استیل فولاد بافت را خدمت شما معرفی کنیم.
اهمیت تولید آهن اسفنجی در استیل فولاد بافت

کرمان رصد

آهن اسفنجی از تماس مستقیم گندله (ذرات اکسیدی آهن) با گازهای احیاکننده مونوکسیدکربن، هیدروژن و متان در دمای 750 تا 900 درجه سانتی‌گراد تولید می‌شود. این محصول دارای عیار بالا (84 تا 95%) است و در انتهای فرایند تولید به‌شکل قطعه‌های کروی درمی‌آید.
در سال‌های اخیر بیش از 5% فولاد مصرفی در سطح جهان به‌صورت آهن اسفنجی بوده است و با توجه به خطرات زیست‌محیطی، پیش‌بینی می‌شود در سال‌های آتی این میزان افزایش یابد.
در صنعت امروز از آهن اسفنجی به علت کیفیت، عیار، استحکام و مقاومت بالا به‌جای ضایعات و قراضه آهن در ریخته‌گری فولاد استفاده می‌شود.
کلام پایانی؛ بهره‌برداری از فاز دوم شرکت احیا استیل فولاد بافت در این مطلب شرکت احیا استیل فولاد بافت را معرفی کردیم؛ شرکتی که با همکاری دولت و بخش خصوصی کار خود را آغاز کرده و توانسته بر پیشرفت صنعت داخلی و اشتغال‌زایی تأثیر مثبتی بگذارد. همین موفقیت هم باعث شد تا فاز دوم توسعه فولاد بافت نیز از سال 1399 در دست احداث قرار بگیرد.
فاز دوم شرکت احیا استیل فولاد بافت به ظرفیت 800 هزار تن با سرمایه‌گذاری 112 میلیون یورویی در اردیبهشت‌ماه افتتاح خواهد شد. پیش‌بینی می‌شود افتتاح این واحد صنعتی، مسبب اشتغال بیش از 5500 نفر گردد.

لینک کوتاه:
https://www.kermanrasad.ir/Fa/News/624593/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

ایران خویشتنداری کرد و گرنه حق داشت بمب اتمی بسازد

چابهار، بازیچه وزن‌کشی سیاسی؟

بی‌بی‌سی: جنگیدن بدون آمریکا کابوس بزرگ اسرائیل است

حیرت محققان از انتقال ویژگی‌های شخصیتی همراه با عضو پیوندی

نقاط حادثه‌خیز شهرستان کرمان اصلاح می‌شوند

فساد در آفساید

برگزیدگان نخستین رویداد داستان مصور دفاع مقدس استان کرمان معرفی و تجلیل شدند

بررسی شبانه روزی طرح های ریحان شهر | اجرای طرح آموزش به زوجین در شهرداری

برای ساخت هتل‌های جنگلی گودبرداری انجام نمی‌شود/ ساخت کلبه با سازه‌های سبک جهت احیاء بافت جنگل

آخرین خبر از تعداد جانباختگان سیل مشهد

تعطیلی روز شنبه؛ تخریب فرهنگ، تضعیف اقتصاد

بعد از حاشیه‌های «شهرزاد» به مولانا پناه بردم

صفحه‌نمایش‌هایی که فضای 3بعدی را بدون نیاز به عینک می‌سازند

میز پاسخگویی امتحانات نهایی در ادارات آموزش و پرورش کرمان مستقر شد

شایع شدن بیماری آبله مرغان در استان

تخصیص 30 میلیارد تومان برای مرمت بافت تاریخی بوشهر

سرمقاله ابتکار/ دوقطبی «پنج شنبه» «شنبه»

سرمقاله اطلاعات/ 76سال نکبت

بعد از حاشیه‌های «شهرزاد» به مولانا پناه بردم/ اگر عظمت سوژه ما را بترساند، سراغش نمی‌رویم

شبیه‌سازی پیاده‌روی روی ماه در بیابان آریزونا

قربانیان شب؛ در مغز خوابگردان چه رخ می‌دهد؟

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل با جامعه معظم ایثارگری دیدار کرد

امیر جدیدی و محمدرضا گلزار؛ سلبریتی‌ها در فدراسیون‌های ورزشی چه می‌کنند؟

دوکشته و 5 مصدوم در واژگونی وانت مزدا

سرمقاله کیهان/ از مجلس شورای اسلامی انتظار نبود!

سرمقاله وطن امروز/ وضعیت اسرائیل پیش از حمله سراسری به رفح

سرمقاله فرهیختگان/ با کتاب زیستن یعنی سیاسی بودن

سرمقاله شرق/ کوری سفید

سرمقاله اعتماد/ عثمان خوافی و اوج موسیقی سنتی ایران

سرمقاله ایران/ هوشیاری در مقابل اسب تروای امیدستیزان

سرمقاله جام جم/ کابینه بحران‌زده

سرمقاله دنیای اقتصاد/ برادر بزرگ، همه ما را می‌بیند!

سرمقاله خراسان/ مقصران سیل مشهد درغافلگیری گیوتین عدالت!

مس‌رفسنجان متخصص حذف تراکتور از جام حذفی!

نویدکیا برای تمدید قرارداد با مس شرط گذاشت

اولین اردیبهشت تئاتر رفسنجان برگزار شد

ضرورت توجه به آموزش فنی وحرفه ای در کمپ های ترک اعتیاد زرند

یک زوم به سحابی Horse head توسط تلسکوپ فضایی جیمزوب

ژن‌درمانی کمردرد را تسکین می‌دهد؛ دانشمندان دیسک‌های آسیب‌دیده موش‌ها را درمان کردند

اولین شکست سنگین آقا مسعود، فراموشش کن!

چراغ هشدار شفق قطبی روشن شد؛ آماده باشید!

محققان چینی مغز منجمدشده انسان را دوباره زنده کردند

افزایش حملات به شیعیان افغانستان؛ احتمال توافق پنهانی بین داعش خراسان و طالبان

یک رصد از سحابی Saturn در فاصله 1400 سال نوری از زمین

اجرای طرح مدیریت پسماند و تفکیک زباله از مبدأ با مشارکت مردم در کرمان

برنامه ریزی برای برگزاری ویژه جشن های غدیر در استان کرمان

محققان چینی مغز منجمد شده انسان را دوباره زنده کردند

تاکید رحیم سرهنگی بر بسیج تمام امکانات بخش خصوصی و دولتی برای رونق گردشگری کیش

روایت دیپلمات پیشین از «دشواری مدیریت روابط با بغداد و اقلیم کردستان عراق»

جراحی دقیق ربات جدید سونی روی یک دانه ذرت