کرمان رصد

آخرين مطالب

توضیحات رئیس دانشگاه پیام نور استان کرمان در مورد احتمال تعطیلی واحد گلباف اجتماعي

توضیحات رئیس دانشگاه پیام نور استان کرمان در مورد احتمال تعطیلی واحد گلباف
  بزرگنمايي:

کرمان رصد - رئیس دانشگاه پیام نور استان کرمان در مورد احتمال تعطیلی واحد گلباف این دانشگاه با ارائه توضیحاتی گفت: طرح تجمیع برخی واحد‌های استان کرمان، فراگیر و ملی است. به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو، فاطمه معین الدینی رئیس دانشگاه پیام نور استان کرمان در پاسخ به مطلب منتشر شده در برخی رسانه‌ها در خصوص دانشگاه پیام نور واحد گلباف، به تشریح اقدامات دانشگاه پیرامون تجمیع برخی واحد‌ها پرداخت و افزود: طرح آمایش واحد‌های دانشگاه‌های پیام نور در سال 97 مطرح‌شده و در سال 98 در استان‌های سراسر کشور و از جمله استان کرمان، کلید خورده است. او افزود: از مجموع 28مرکز واحد استان کرمان، 14 واحد در استان کرمان مشمول تجمیع شده اند. وی اعلام کرد: از جمله این واحد‌ها واحد گلباف بوده که در آن زمان با توجه به شاخص‌های مختلف اعلامی از سازمان سنجش و وزارت علوم در این طرح قرار گرفته بوده و پس از آن از مهر سال 1400 از دفترچه پذیرش دانشجو حذف شده است. معین الدینی تاکید کرد: با تلاش‌های مجموعه مدیریت ستاد استان، در سال گذشته یک فرصت یک‌ساله از سازمان سنجش به شرط جذب مناسب دانشجو گرفته شد و واحد گلباف مجدد به دفترچه انتخاب رشته بازگشت، با این وجود دانشجوی چندانی جذب نکرده و تنها عضو هیأت علمی آن نیز از همان زمان طرح اولیه تجمیع به مرکز استان منتقل شده و در حال حاضر فاقد عضو علمی می‌باشد. رئیس دانشگاه پیام نور استان کرمان گفت: تصمیم‌گیری با توجه به داده‌های رسمی و موجود، از جمله نداشتن عضو علمی، جمعیت پایین دانش‌آموزی سال آخر دبیرستان، جذب اندک دانشجو در سال فرصت آزمایشی، بر عهده سازمان سنجش و وزارت عتف می‌باشد. وی تاکید کرد: طرح تجمیع واحد‌های دانشگاه پیام نور، طرحی فراگیر و ملی در سراسر کشور و با شمول دانشگاه‌های مختلف از جمله این دانشگاه است که با نظر وزارت علوم و سازمان سنجش کلید خورده و ما صرفاً مجری آن هستیم و تسلیم جوسازی‌ها و غیرشفاف گویی‌ها نمی‌شویم. او یادآور شد: با توجه به ساختار دانشگاه پیام نور که سیستم آموزشی ترکیبی حضوری و مجازی دارد و دانشجو می‌تواند هر شهری را برای برگزاری آزمون‌های پایان نیمسال انتخاب کند و امکان شرکت در کلاس‌های مجازی را با کمترین امکانات نرم افزاری دارد، هیچ نگرانی و دغدغه‌ای برای دانشجویان فعلی و خانواده‌های آن‌ها وجود ندارد و تا پایان فارغ التحصیلی کادر آموزشی دانشگاه خدمت رسانی شایسته‌ای را به آنان انجام خواهند داد.

رئیس دانشگاه پیام نور استان کرمان در مورد احتمال تعطیلی واحد گلباف این دانشگاه با ارائه توضیحاتی گفت: طرح تجمیع برخی واحد‌های استان کرمان، فراگیر و ملی است.
به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو، فاطمه معین الدینی رئیس دانشگاه پیام نور استان کرمان در پاسخ به مطلب منتشر شده در برخی رسانه‌ها در خصوص دانشگاه پیام نور واحد گلباف، به تشریح اقدامات دانشگاه پیرامون تجمیع برخی واحد‌ها پرداخت و افزود: طرح آمایش واحد‌های دانشگاه‌های پیام نور در سال 97 مطرح‌شده و در سال 98 در استان‌های سراسر کشور و از جمله استان کرمان، کلید خورده است.
او افزود: از مجموع 28مرکز واحد استان کرمان، 14 واحد در استان کرمان مشمول تجمیع شده اند.
وی اعلام کرد: از جمله این واحد‌ها واحد گلباف بوده که در آن زمان با توجه به شاخص‌های مختلف اعلامی از سازمان سنجش و وزارت علوم در این طرح قرار گرفته بوده و پس از آن از مهر سال 1400 از دفترچه پذیرش دانشجو حذف شده است.
معین الدینی تاکید کرد: با تلاش‌های مجموعه مدیریت ستاد استان، در سال گذشته یک فرصت یک‌ساله از سازمان سنجش به شرط جذب مناسب دانشجو گرفته شد و واحد گلباف مجدد به دفترچه انتخاب رشته بازگشت، با این وجود دانشجوی چندانی جذب نکرده و تنها عضو هیأت علمی آن نیز از همان زمان طرح اولیه تجمیع به مرکز استان منتقل شده و در حال حاضر فاقد عضو علمی می‌باشد. 
رئیس دانشگاه پیام نور استان کرمان گفت: تصمیم‌گیری با توجه به داده‌های رسمی و موجود، از جمله نداشتن عضو علمی، جمعیت پایین دانش‌آموزی سال آخر دبیرستان، جذب اندک دانشجو در سال فرصت آزمایشی، بر عهده سازمان سنجش و وزارت عتف می‌باشد.
وی تاکید کرد: طرح تجمیع واحد‌های دانشگاه پیام نور، طرحی فراگیر و ملی در سراسر کشور و با شمول دانشگاه‌های مختلف از جمله این دانشگاه است که با نظر وزارت علوم و سازمان سنجش کلید خورده و ما صرفاً مجری آن هستیم و تسلیم جوسازی‌ها و غیرشفاف گویی‌ها نمی‌شویم.
او یادآور شد: با توجه به ساختار دانشگاه پیام نور که سیستم آموزشی ترکیبی حضوری و مجازی دارد و دانشجو می‌تواند هر شهری را برای برگزاری آزمون‌های پایان نیمسال انتخاب کند و امکان شرکت در کلاس‌های مجازی را با کمترین امکانات نرم افزاری دارد، هیچ نگرانی و دغدغه‌ای برای دانشجویان فعلی و خانواده‌های آن‌ها وجود ندارد و تا پایان فارغ التحصیلی کادر آموزشی دانشگاه خدمت رسانی شایسته‌ای را به آنان انجام خواهند داد.

لینک کوتاه:
https://www.kermanrasad.ir/Fa/News/623788/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

هواپیماها زمین‌گیر شده‌اند

تجلیل از برگزیدگان همایش کتاب سال حکومت اسلامی در قم

بهینه سازی نظریه کرمچاله

فساد بزرگ در مس رفسنجان به کار 2 مدیر فوتبالی پایان داد | جایگزین آنها کیست؟

رتبه برتر فرهنگیان کرمان در جشنواره کشوری کارینو

برگزاری همایش بزرگ صبر رضوی در استان کرمان

نیروگاه خورشیدی برای چاه‌موتورهای کشاورزی شمال کرمان احداث می‌شود

دو قطبی‌سازی خطرناک بر سر حجاب

«وحیدی» پشت گشت ارشاد ایستاد

جشن بزرگ دختران معصومه(س) در اندیشه برگزار شد

شفق قطبی چگونه شگل می گیرد؟

ستاره‌های عراقی در یادگار میدان‌داری می‌کنند!

بهبودخدمات درمانی ، دستور کار روسای دانشگاههای علوم پزشکی کشور در بم

تشویق گلر مس توسط سکوهای یادگار!

تئوریسین ایتالیایی تیم ملی در سیرجان (عکس)

گزارش زنده: تراکتور 0 - 0 مس‌رفسنجان

نویدکیا گلزن‌ مس را از لیست خارج کرد!

افشاریان و مهدی در پی رسوایی مالی مس رفسنجان از فدراسیون فوتبال رفتند!

زمزمه احیای برجام از زبان گروسی

تعطیلات بدون تحقیقات

یک قدم تا تعطیلی شنبه

یون‌ها به یاد می‌آورند!

مدیریت برتر بنیاد شهید و امور ایثارگران استان همدان در حوزه رویداد جوانی جمعیت

(تصویر) عکس تیمی مس رفسنجان در آستانه نبردی تاریخی

ظرفیت‌های گردشگری کرمان به چهار زبان معرفی شوند

عکس| تیمی که می‌تواند تاریخ‌ساز شود

پایان کار بزرگترین همایش سرمایه‌گذاری کشور در کرمان

ترکیب مس‌رفسنجان مقابل تراکتور مشخص شد

ترکیب تراکتور و مس رفسنجان مشخص شد

سودسازی با فرمول یک

روایت تأدیب

چرا رسیدن به مریخ 7 ماه طول می کشد؟

بهره برداری از موزه یاسوج تا سه ماه آینده

حمله عجیب و غریب سرمربی یوونتوس به یک روزنامه‌نگار!

عکس تیمی مس رفسنجان در آستانه نبردی تاریخی

اخباری و آرشا زیر ذره‌بین رفتند (عکس)

پیش‌بینی کشفیات آینده؛ دانشمندان توپولوژی کیهانی را کاوش می‌کنند

دوره آموزش تولید محتوا در رسانه برگزار شد

خیرمقدم مادر شهید مدافع حرم رادمهر به ریاست محترم جمهور در سفر به مازندران

مدیران استان کرمان از صنعت سبز گردشگری حمایت می کنند

حمایت از صنایع و مجموعه‌های تولیدی وظیفه دولت است

صندوق توسعه ملی از 20 پروژه در استان کرمان حمایت می کند

مطالبات فصل گذشته مس رفسنجان پرداخت شد

مدیران استان کرمان در جهت حل مشکلات عشایر بیشتر اهتمام داشته باشند

شرکت های اقتصادی استان یک هواپیما برای کرمان خریداری کنند

دومین چایخانه حضرت امام رضا (ع) در درب بهشت ساخته می شود

رهایی جوان 20 ساله از چنگال دو آدم ربا در کهنوج

شناسایی 100 بنای تاریخی در بافت‌های تاریخی کرمانشاه

در آستانه بازی با تراکتور؛ مسی ها پولدار شدند

حضور گردشگران خارجی در روستای اصفهک