کرمان رصد

آخرين مطالب

دهه هشتادی ها شهردار محلات رفسنجان شدند اجتماعي

دهه هشتادی ها شهردار محلات رفسنجان شدند
  بزرگنمايي:

کرمان رصد - سید احمد عبودتیان عصر یکشنبه در آئین رونمایی از الگوی حکمرانی مردمی و مدیریت مشارکتی شهرداری رفسنجان اظهارداشت: نسل دهه هشتادی‌ها که خاری به چشم دشمنان اسلام هستند امروز در رفسنجان شهرداران نوجوان 50 محله شدند و با طرح‌ها و ایده‌های ناب، حکمرانی مردمی که یک امر الهی است را در دست گرفتند تا تمدن الهی را به رخ جهانیان بکشند. وی تصریح کرد: دهه هشتادی‌ها در رفسنجان تهدید را تبدیل به فرصت کردند و نشان دادند که اگر بر اساس الگوی امام و اسلام عمل شود نوجوانان در کشور حکمرانی می‌کنند. دستیار رییس جمهور در امر مردمی سازی دولت بیان کرد: از ویژگی‌های خوب این طرح، محله محور و مسجد محور بودن است و امام جمعه محله، طرح‌های مدیریت شهری را هدایت می‌کند. وی خاطر نشان کرد: در این طرح از بانوان دهه هشتادی استفاده شد و به تجربه بزرگتر‌ها پشت نشده و جوان و نوجوان محور است. عبودتیان ادامه داد: در این طرح قرار است نسل امروز حول انسان‌های هدایت گر (امامان مساجد) آینده را بسازند، امروز انسان خلیفه الله در حکمرانی شهر به رسمیت شناخته شده و تازه این آغاز راه و اتفاق شگفتی ساز است. وی گفت: دشمن برای دهه هشتادی‌ها خیلی خواب دیده بود و فکر می‌کرد با فضای مجازی و اتفاقات جدید و بعد از جریان کرونا شکاف عمیقی می‌افتد و این نوجوانان با آرمان‌های قبل غریب می‌شوند، در حالی که نمی‌دانند آرمان‌های اسلامی آرمان‌های بشری است و هر انسان حر و آزاده‌ای که از این آرمان‌ها آگاه شود آن‌ها را قبول می‌کند. دستیار رییس جمهور در امر مردمی سازی دولت تصریح کرد: دشمن در دهه نود با راه اندازی داعش در سوریه و عراق قصد براندازی تفکر انقلاب اسلامی را داشت که با تدبیر رهبر انقلاب، حاج قاسم سلیمانی از پیش قراولان لشکر فراملیتی، فراقومیتی و فرا مذهبی وارد میدان شد. وی ادامه داد: در این راستا در لشکریان دفاع از حرم مسیحیان، مسلمانان شیعه و سنی و انواع فرقه‌ها و نیز از کشور‌های اسلامی مانند لبنان، پاکستان، افغانستان، سوریه، یمن و ... حضور یافتند. عبودتیان تصریح کرد: دشمن که می‌خواست ما در عرصه و منطقه نباشیم و این تهدید برای او بود، اما ایران تبدیل به سردمدار فرهنگی و جریان ساز اصلی منطقه شد و اگر امروز بخواهد به ایران تجاوز کند از یمن، غزه و لبنان پاسخ می‌گیرد. آئین رونمایی از الگوی حکمرانی مردمی و مدیریت مشارکتی شهرداری رفسنجان و آغاز رسمی فعالیت 94 شهردار نوجوان دهه هشتادی که با حضور استاندار کرمان و مدیرکل از مسئولان استانی و شهرستانی در محل تالار خیام دانشگاه ولیعصر (عج) رفسنجان برگزار شد. ایرنا باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

سید احمد عبودتیان عصر یکشنبه در آئین رونمایی از الگوی حکمرانی مردمی و مدیریت مشارکتی شهرداری رفسنجان اظهارداشت: نسل دهه هشتادی‌ها که خاری به چشم دشمنان اسلام هستند امروز در رفسنجان شهرداران نوجوان 50 محله شدند و با طرح‌ها و ایده‌های ناب، حکمرانی مردمی که یک امر الهی است را در دست گرفتند تا تمدن الهی را به رخ جهانیان بکشند.
وی تصریح کرد: دهه هشتادی‌ها در رفسنجان تهدید را تبدیل به فرصت کردند و نشان دادند که اگر بر اساس الگوی امام و اسلام عمل شود نوجوانان در کشور حکمرانی می‌کنند.
دستیار رییس جمهور در امر مردمی سازی دولت بیان کرد: از ویژگی‌های خوب این طرح، محله محور و مسجد محور بودن است و امام جمعه محله، طرح‌های مدیریت شهری را هدایت می‌کند.
وی خاطر نشان کرد: در این طرح از بانوان دهه هشتادی استفاده شد و به تجربه بزرگتر‌ها پشت نشده و جوان و نوجوان محور است.
عبودتیان ادامه داد: در این طرح قرار است نسل امروز حول انسان‌های هدایت گر (امامان مساجد) آینده را بسازند، امروز انسان خلیفه الله در حکمرانی شهر به رسمیت شناخته شده و تازه این آغاز راه و اتفاق شگفتی ساز است.
وی گفت: دشمن برای دهه هشتادی‌ها خیلی خواب دیده بود و فکر می‌کرد با فضای مجازی و اتفاقات جدید و بعد از جریان کرونا شکاف عمیقی می‌افتد و این نوجوانان با آرمان‌های قبل غریب می‌شوند، در حالی که نمی‌دانند آرمان‌های اسلامی آرمان‌های بشری است و هر انسان حر و آزاده‌ای که از این آرمان‌ها آگاه شود آن‌ها را قبول می‌کند.
دستیار رییس جمهور در امر مردمی سازی دولت تصریح کرد: دشمن در دهه نود با راه اندازی داعش در سوریه و عراق قصد براندازی تفکر انقلاب اسلامی را داشت که با تدبیر رهبر انقلاب، حاج قاسم سلیمانی از پیش قراولان لشکر فراملیتی، فراقومیتی و فرا مذهبی وارد میدان شد.
وی ادامه داد: در این راستا در لشکریان دفاع از حرم مسیحیان، مسلمانان شیعه و سنی و انواع فرقه‌ها و نیز از کشور‌های اسلامی مانند لبنان، پاکستان، افغانستان، سوریه، یمن و ... حضور یافتند.
عبودتیان تصریح کرد: دشمن که می‌خواست ما در عرصه و منطقه نباشیم و این تهدید برای او بود، اما ایران تبدیل به سردمدار فرهنگی و جریان ساز اصلی منطقه شد و اگر امروز بخواهد به ایران تجاوز کند از یمن، غزه و لبنان پاسخ می‌گیرد.
آئین رونمایی از الگوی حکمرانی مردمی و مدیریت مشارکتی شهرداری رفسنجان و آغاز رسمی فعالیت 94 شهردار نوجوان دهه هشتادی که با حضور استاندار کرمان و مدیرکل از مسئولان استانی و شهرستانی در محل تالار خیام دانشگاه ولیعصر (عج) رفسنجان برگزار شد.
ایرنا
باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

لینک کوتاه:
https://www.kermanrasad.ir/Fa/News/623588/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

عادی‌سازی بدون نقشه راه

هم میهن گزارش داد: بزرگان علیه شورای نگهبان

قضاوت کردن یا انتقام گرفتن، کدام لذت‌بخش‌تر است؟

لحظه شگفت‌انگیز شکسته شدن دیوار صوتی توسط F22

در پیرامون حرم رضوی، میراث‌دار بافتی هستیم که در آن جمعیتی وجود ندارد

ترکیب جمعیتی رفسنجان و انار چگونه است؟

میراث‌دار بافتی در اطراف حرم رضوی هستیم که جمعیتی ندارد

برای حفظ باقی‌مانده بافت اطراف حرم رضوی تلاش کردیم

معدن آسمینون کرمان به بهره بردار سابق آن برمی‌گردد؟

حل مشکل آب روستاهای عنبرآباد و مسکن ملی بردسیر

روزنامه اصولگرا: تغییر معاون پارلمانی بخشی از پروژه تسخیر مجلس از سوی دولت است

هاآرتص: اسرائیل به 100 سالگی می‌رسد؟

ریسک قالیباف و امیدواری ذوالنوری

نبرد بزرگ شاهنامه اینجا رخ داد

چرا واژه «ایران» در شاهنامه فردوسی 1400 بار تکرار شده؟!

جداسازی گازهای همراه با رآکتور سانتریفیوژ دانش‌بنیان

فساد در فوتبال مس رفسنجان؛ پای معاون سابق شرکت هم به میان آمد

ظرفیت های معدنی و صنعتی کرمان بی نظیر است

مشکل کم آبی روستاهای عنبرآباد رفع شد

ظرفیت‌های کرمان را به مردم کره‌جنوبی معرفی می‌کنیم

شهداد گرمترین ایستگاه هواشناسی کشور شد

رسیدن آب آشامیدنی سالم به مسکن ملی بردسیر

شهرداری کرمان به معضل شب‌های تاریک پایان می‌دهد

واکنش قوه قضاییه به حواشی زندان بوکان

کودک 8ساله کهنوجی قبل از انتقال به افغانستان از چنگال آدم‌ربایان آزاد شد

ژلی که اجازه نمی‌دهد الکل وارد جریان خون شود

دوم خرداد، رهواره شهید مغفوری در کرمان برگزار می‌شود/گرامیداشت یاد "آیت الله بدون عمامه" در دیار حاج قاسم

1400 بار تکرار واژه‌ی «ایران» در شاهنامه فردوسی نشانه‌ی چیست؟

موی انسان نفت را از محیط زیست پاک می‌کند

تولید میکروداروی پلیمری درمان نوعی قارچ ناخن

دکتر قاضی‌زاده هاشمی: اتحادیه‌ ناشران در حوزه فرهنگ مقاومت ایجاد شود

مشکلات سرمایه‌گذاری مرتبط با بانک‌ محوری است

برای ترویج فرهنگ رضوی باید خلاقیت داشت

تحقق بودجه مصوب سال 1402 شهرداری کرمان

پرداخت بخشی از مطالبات تیم‌های پایه و مس نوین باشگاه مس رفسنجان

کرمان در حوزه صنعت، معدن و کشاورزی پیشرو است

پرداخت 78 هزار و 780 میلیارد ریال تسهیلات بافت فرسوده به متقاضیان تا پایان سال 1402

پرداخت 79 هزار میلیارد ریال وام به بافت فرسوده

آخرین خبر از پرونده دختر آیت الله رفسنجانی

شهداد کرمان، گرم‌ترین شهر کشور شد

رابطه ایدئولوژی با روشنفکری در اندیشه شریعتی

امروز در فضا؛ تلسکوپ ایکس‌ام‌ام-نیوتن در معرض دید عموم قرار گرفت

دیدار نماینده ولی‌فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران با دختران شهدا

کرمان از مهم‌ترین مکان‌های سرمایه‌گذاری خارجی در کشور است

تأمین 3 میلیون واکسن رایگان برای ریشه‌کنی طاعون نشخوارکنندگان در استان کرمان

کشف سلول‌های جدید در کبد

کشف بیش از 7 هزار لوازم آرایشی قاچاق در پایتخت

برگزاری پنجمین همایش «کتاب حکومت اسلامی» در قم

مهندسی در مقیاس میکرو برای کاهش دما در قطعات الکترونیکی

ذخیره‌سازی نمونه‌های در حال انقراض در قمر زمین