کرمان رصد

آخرين مطالب

بهره برداری از سامانه رضایت سنجی بیمه گذاران شرکت بیمه دی/ رضایتمندی 97 درصدی مراجعان در اولین دوره نظرسنجی بیمه دی

بهره برداری از سامانه رضایت سنجی بیمه گذاران شرکت بیمه دی/ رضایتمندی 97 درصدی مراجعان در اولین دوره نظرسنجی
  بزرگنمايي:

کرمان رصد - معاون برنامه ریزی و تحول کسب و کار در اولین دوره پایش سامانه رضایت سنجی بیمه گذاران از رضایتمندی 97 درصدی بیمه شدگان و مراجعان خبر داد.
به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت بیمه دی؛ بهمن برزگر معاون برنامه ریزی و تحول کسب و کار این شرکت ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: در سال 1402 رویکرد بیمه دی با هدف بهبود مشتری مداری، خدمات پس از فروش و تکریم ارباب رجوع، به طور جدی در چارچوب مفهمومی به عنوان تحول دیجیتال مطرح شد که در این راستا چرخه نظرسنجی را به عنوان یکی از مهم ترین مؤلفه های مربوط به تحول دیجیتال در دستور کار قرار دادیم.
وی بیان کرد: در ابتدای این مسیر، به توسعه کانال های ارتباطی پرداختیم به نحوی که نظرسنجی از مراجعان نزیک به 100 شعبه تخصصی جبران و شعب عادی بیمه دی را در دستور کار قراردادیم. زمانی که فردی به عنوان مراجع به یکی از این شعب مراجعه می نماید، در زمان دریافت خدمات بیمه گری یا در زمان پرداخت خسارت و ... فرصتی فراهم شده تا مراجع بتواند از طریق کانال های ارتباطی شامل QR code و اعمال نظرسنجی در سایت و یا از طریق شماره گیری سرشماره 1671، یا استفاده از ussd و وارد کردن شماره #1671* نظر خود را درخصوص کیفیت ارائه خدمات ثبت نمایند.
معاون برنامه ریزی و تحول مسب و کار بیمه دی در ادامه افزود: این مهم از طریق نصب استند در شعب به اطلاع مراجعان محترم رسیده و از 15 فروردین ماه سال جاری به اجرا گذاشته شده است. همچنین اولین دوره پایش داده های این نظر سنجی اخیراً انجام شده که طی آن قریب به 95 درصد مراجعان از کیفیت ارائه خدمات خیلی راضی بوده اند، 2/5 درصد نیز گزینه راضی را انتخاب کرده اند و در نهایت 2/5 درصد از خدمات ناراضی بوده اند که اطلاعات این نظرسنجی در اختیار مدیریت امور مشتریان قرار گرفت تا پیگیری های لازم انجام شود. همچنین این پایش ها به صورت ماهانه انجام خواهد شد.
عضو هیأت عامل شرکت با اشاره به برنامه های تحول دیجیتال عنوان کرد: در ادامه به دنبال این مهم هستیم تا با سهل ترین شیوه ها بتوانیم با مشتریان و مراجعان شرکت در ارتباط باشیم. البته برنامه های بیشتری در بستر تحول دیجیتال در برنامه عملکردی امسال این معاونت برنامه ریزی شده است که یکی از این اقدامات و برنامه های تسری این نظرسنجی به ازای هر همکارمان است در واقع در این راستا به دنبال بهبود مولفه های نحوه برخورد با مشتری و تکریم ارباب رجوع هستیم.
وی در ادامه ضمن اشاره به نحوه بهره گیری از داده های این نظر سنجی تصریح کرد: این داده ها به ما کمک می کند شعب قوی تر را شناسایی کنیم و شعبی که نیاز به بهبود دارند را مورد بررسی بیشتر قرار دهیم. بیمه دی به عنوان یک شرکت بیمه ای، خدمت رسانی به مشتریان را به عنوان مهمترین وظیفه خود در دستور کار قرار داده است که مهم ترین مولفه برای ارائه خدمات بهتر، بهره گیری از بازخورد هاست که این سامانه این مهم را فراهم می کند که موجب تحول چشمگیری خواهد شد.
وی اذعان کرد: پیش از این در سیستم نظرسنجی شرکت، نظرسنجی از مراکز درمانی را داشتیم و با برنامه اجرا شده‌ی اخیر این چرخه نظرسنجی را تکمیل کرده ایم. این کار گامی مهم در دریافت نظر خدمت گیرندگان است و در آینده نزدیک این نظرسنجی علاوه بر شعب در دفاتر نمایندگی نیز پیاده سازی خواهد شد. در بستر دیجیتال نیز تمامی خدمات آنلاین به زودی به نظرسنجی مجهز خواهند شد.
بهمن برزگر تأثیر داده های نظرسنجی در بهبود عملکرد شرکت را بسیار حائز اهمیت دانست و بیان کرد: با استفاده از این داده ها که از طریق سایت، مرکز تماس 1671 و مرکز صدای مشتری در سامانه دی دار به دست می آید در واقع ما اطلاعاتی از نقاط قوت ضعف و همچنین نیاز های مشتریان خواهیم داشت که در ادامه می تواند حتی به توسعه محصولات بیمه ای و ایجاد بیمه نامه های جدید در شرکت منجر شود.
وی در پایان اظهار کرد: این مهم از طریق اجرای سختگیرانه و دقیق فرآیندهای نظرسنجی امکان پذیر است که امیدواریم با همت و یاری همه معاونت ها و مدیریت ها در سطح ستاد و شعب این افق ترسیم شده دی به زودی به منصه ظهور برسد.

لینک کوتاه:
https://www.kermanrasad.ir/Fa/News/621999/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

تمرین بهاری پرسپولیس پیش از پرواز به رفسنجان

عکس | سلفی محمدرضا گلزار با ستاره المپیکی ایران

بازخوانی تاریخی مهم ترین فجایع رخ داده در بنادر دنیا

روایتی از پشت پرده حمله عراقچی به دولت بایدن و نتانیاهو

چرا اسرائیل از عادی شدن روابط ایران و آمریکا نگران است؟

ترانه «بگو به باران» را از چارتار بشنوید

ملودی ماندگار و آرامش بخش فیلم «گلادیاتور» با پیانو

ایرلاین هفت دست؛ هواپیما هیچی!

پاس گل ناخواسته ترامپ به لیبرال‌های کانادا

کدام کشورها به مردم ایران تسلیت نگفتند؟

کودکان غزه در مرز مرگ از گرسنگی

نان و ملیت؛ درباره پیشنهاد برداشتن یارانه مهاجران افغانستانی

خطای خانم وزیر

اطلاعات: محموله خطرناک را چه کسی به بندر آورد؟

رودریگو در اندیشه جدایی از رئال مادرید، به دو دلیل / ادعای بزرگ مارکا

آخرین تمرین نساجی: برای آخرین امید

آپدیت مصدومیت ستاره تمام نشدنی والیبال ایران

کرمانشاه قهرمان مسابقات ووشو دختران کشور شد

ترکیب احتمالی پرسپولیس برای بازی با مس رفسنجان + ساعت بازی

روستای شفیع‌آباد در آستانه ثبت جهانی؛ گام بلند برای توسعه گردشگری

کاوازاکی حریف الاهلی در فینال لیگ نخبگان شد؛ رونالدو و النصر عاجز از صعود به دیدار نهایی

تک نوازی زیبای سه تار در طبیعت

موزیک ویدئوی «بدون قرار قبلی» با صدای محمد معتمدی

سقوط در دریای سرخ

چاقویی در چمدان؛ ماجرای قتل‏‌های خانگی زنان مهاجر ایرانی

سطل زباله هوشمند Ameru با قابلیت تفکیک خودکار

دستور صریح استاندار مازندران برای پیگیری بحث مسکن ایثارگران

فردا بازی بزرگی برابر پرسپولیس داریم؛ از تیم ملی امید پیشنهاد داشتم

پورموسوی: بازی با پرسپولیس روز بزرگی برای مس خواهد بود

برخی شیطنت کردند اما ما با خدا معامله کردیم!

تعریف محور‌های گردشگری مشترک کرمان و فارس

پورموسوی: فردا مصاف بزرگی برای ما و پرسپولیس خواهد بود/ 2 بار از تیم ملی امید پیشنهاد داشتم

تمرین علیه شایعات، تصویر علیه شنیده ها؛ بازداشتی در کار نبود!

بوژوویچ: سرقت نکردم، اجازه خداحافظی می‌دادید!

ماتزاری و استقلال، ماراتن دوباره آغاز شد!

برچسب غیرقابل فروش روی ستاره خاموش پرسپولیس

پایان کار شاه‌ماهی نقل و انتقالات پرسپولیس

اولین واکنش مربی بزرگ اسپانیایی به شایعه استقلال

تک نوازی زیبای سه تار در منظره طبیعی

اجرای احساسی و زیبا از سینا درخشنده و حمید هیراد

ابهامات انفجار بندر

سفرای ایران در پکن و مسکو روی استیج

بی اعتمادی کردها به نظام جولانی

پازل بهارستانی ها برای استیضاح «صادق»

شیلا، ستون خانواده: داستان یک ستاره و مادری که رویای او را ساخت/ پسری که سگها را دریبل می‌زند، حالا در اندیشه فتح اروپاست!

اعلام ترکیب النصر: رونالدو در اندیشه اولین فینال آسیایی

مدیرعامل گوگل دیپ‌مایند: هوش مصنوعی تا ده سال آینده تمام بیماری‌ها را ریشه‌کن می‌کند

از دستکاری ژنتیکی تا بیوتروریسم؛ هشدار حمله هکرها به دی‌ان‌ای انسان!

کمبود 300 هزار مترمربع فضای آموزشی در استان کرمان

بالا آمدن آب سد سیمره باعث قطع راه های ارتباطی روستاهای رودبار عرب شد