کرمان رصد

آخرين مطالب

تعطیلی مدارس جنوب استان کرمان همچنان ادامه دارد اجتماعي

تعطیلی مدارس جنوب استان کرمان همچنان ادامه دارد
  بزرگنمايي:

کرمان رصد - استاندار کرمان با اشاره به اینکه با دلیل شدت بارش‌ها تعطیلی مدارس در جنوب استان همچنان ادامه دارد، افزود: برخی از روستاها تخلیه شده و ساکنان این مناطق در مدارس اسکان داده شدند و اولویت ما حفظ جان و مال مردم است. - اخبار استانها - محمدمهدی فداکار در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمان، با اشاره به برگزاری ستاد مدیریت بحران استان کرمان، اظهار داشت: از چند روز قبل پیش‌بینی بارش‌های سنگین در جنوب استان شده و هشدار سطح قرمز هواشناسی صادر شده بود. وی با اشاره با آخرین وضعیت بارش‌ها در مناطق جنوبی استان، بیان کرد: در حال حاضر در همه هشت شهرستان جنوبی استان کرمان بارش باران را داریم که این بارش‌ها در منوجان، قلعه‌گنج و جیرفت نسبت به دیگر مناطق شدت بیشتری دارد. استاندار کرمان با بیان اینکه بارش باران در برخی از شهرهای شمالی استان نیز آغاز شده است، ادامه داد: البته شدت بارش‌ها در شمال استان کرمان کمتر است و پیش‌بینی می‌شود که در قلعه‌گنج و منوجان بیشترین بارش‌ها را داشته باشیم. وی با اشاره به اینکه خود من در منطقه حضور دارم و تمام کسانی که مسئولیتی داشتند همه در منطقه مستقر هستند، گفت: تمامی تجهیزات و امکانات مورد نیاز از جمله تجهیزات راهسازی و بیش از 300 دستگاه تجهیزات راهداری از جمله لودر، بولدوزر و گریدر فراهم شده است. مسدودی 3 محور در جنوب استان کرمانطغیان رودخانه در شهرستان رودبارجنوب استان کرمان + فیلمشدت بارندگی جنوب کرمان در ساعات عصر بیشتر می‌شود فداکار با بیان اینکه این بارندگی قطعاً خسارت‌ها و آسیب‌هایی از جمله آسیب زدن به راه‌های روستایی و سیلبندها را به همراه خواهد داشت، گفت: در برخی مناطق آسیب‌هایی با مزارع و محصولات کشاورزی وارد شده که در موقع مناسب میزان آسیب‌ها باید بررسی شود. وی با اشاره به اینکه با دلیل شدت بارش‌ها تعطیلی مدارس در جنوب استان همچنان ادامه دارد، افزود: برخی از روستاها تخلیه شده و ساکنان این مناطق در مدارس اسکان داده شدند و اولویت ما حفظ جان و مال مردم است. استاندار کرمان با بیان اینکه در فصل برداشت برخی از محصولات کشاورزی در جنوب استان قرار داریم که پس از پایان بارندگی‌ها خسارات وارد شده با این محصولات برآورد می‌شود، گفت: گروه‌های امداد و نجات و اعضای ستاد بحران همچنان در منطقه حضور دارند و تا فردا بعدازظهر همه دستگاه‌ها آماده باش هستند. انتهای پیام/511/

استاندار کرمان با اشاره به اینکه با دلیل شدت بارش‌ها تعطیلی مدارس در جنوب استان همچنان ادامه دارد، افزود: برخی از روستاها تخلیه شده و ساکنان این مناطق در مدارس اسکان داده شدند و اولویت ما حفظ جان و مال مردم است. - اخبار استانها -
محمدمهدی فداکار در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمان، با اشاره به برگزاری ستاد مدیریت بحران استان کرمان، اظهار داشت: از چند روز قبل پیش‌بینی بارش‌های سنگین در جنوب استان شده و هشدار سطح قرمز هواشناسی صادر شده بود.
وی با اشاره با آخرین وضعیت بارش‌ها در مناطق جنوبی استان، بیان کرد: در حال حاضر در همه هشت شهرستان جنوبی استان کرمان بارش باران را داریم که این بارش‌ها در منوجان، قلعه‌گنج و جیرفت نسبت به دیگر مناطق شدت بیشتری دارد.
استاندار کرمان با بیان اینکه بارش باران در برخی از شهرهای شمالی استان نیز آغاز شده است، ادامه داد: البته شدت بارش‌ها در شمال استان کرمان کمتر است و پیش‌بینی می‌شود که در قلعه‌گنج و منوجان بیشترین بارش‌ها را داشته باشیم.
وی با اشاره به اینکه خود من در منطقه حضور دارم و تمام کسانی که مسئولیتی داشتند همه در منطقه مستقر هستند، گفت: تمامی تجهیزات و امکانات مورد نیاز از جمله تجهیزات راهسازی و بیش از 300 دستگاه تجهیزات راهداری از جمله لودر، بولدوزر و گریدر فراهم شده است.
مسدودی 3 محور در جنوب استان کرمانطغیان رودخانه در شهرستان رودبارجنوب استان کرمان + فیلمشدت بارندگی جنوب کرمان در ساعات عصر بیشتر می‌شود فداکار با بیان اینکه این بارندگی قطعاً خسارت‌ها و آسیب‌هایی از جمله آسیب زدن به راه‌های روستایی و سیلبندها را به همراه خواهد داشت، گفت: در برخی مناطق آسیب‌هایی با مزارع و محصولات کشاورزی وارد شده که در موقع مناسب میزان آسیب‌ها باید بررسی شود.
وی با اشاره به اینکه با دلیل شدت بارش‌ها تعطیلی مدارس در جنوب استان همچنان ادامه دارد، افزود: برخی از روستاها تخلیه شده و ساکنان این مناطق در مدارس اسکان داده شدند و اولویت ما حفظ جان و مال مردم است.
استاندار کرمان با بیان اینکه در فصل برداشت برخی از محصولات کشاورزی در جنوب استان قرار داریم که پس از پایان بارندگی‌ها خسارات وارد شده با این محصولات برآورد می‌شود، گفت: گروه‌های امداد و نجات و اعضای ستاد بحران همچنان در منطقه حضور دارند و تا فردا بعدازظهر همه دستگاه‌ها آماده باش هستند.
انتهای پیام/511/

لینک کوتاه:
https://www.kermanrasad.ir/Fa/News/621367/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

ائتلاف‌سازی عربی؛ یک سیاست غربی

درون ساختمان‌های عجیب با علامت X در چین چه می‌گذرد؟

نشست سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز با مجموعه حراست

مس کرمان فاتح لیگ برتر هندبال

رفع موانع تحقق حداکثری حدنگاری کرمان با همکاری فرمانداران

تکمیل بازسازی جاده شهداد - نهبندان زیر ذره بین دادستانی کرمان

از شجاعت سردارحمیدرضا هاشمی تا راه‌اندازی نخستین گرمخانه توسط گروه جهادی شهید

رفسنجان به عطر شهید گمنام دیگری عطرآگین می‌شود

کشف یک سیاهچاله خفته

تکه‌ای از ماه که به سیارک تبدیل شد

مس کرمان قهرمان لیگ برتر هندبال

دغدغه اهالی هرمز درباره گلزار شهدا چه زمانی رفع می‌شود؟

5 محصول زنجیره ارزش راهبردی استان کرمان در نمایشگاه تهران

مسیر سپاهان و تراکتور سخت شد

ساخت 54 کلاس درس در مناطق محروم 5 استان کشور

اینستاگرامی‌ها ماندند و پس گرفتند

استعفا، تغییر شغل و ترک کار پرستاران

تعطیلی پنجشنبه یا شنبه؟ توقف در بدیهیات

اجساد عجیبی که طبیعت آن‌ها را پس می‌زند!

جشن قهرمانی مسی‌های شکست ناپذیر در دل کویر

تیم هندبال مس کرمان جشن قهرمانی را در خانه گرفت

(تصاویر) این 2 خودروی جدید امسال وارد بازار ایران می‌شوند

مس کرمان قهرمان لیگ برتر هندبال شد

صنعت مس کرمان، قهرمان لیگ هندبال شد

جدایی شورا از زاکانی

سهامداران بودجه

اعتراضات دانشجویی؛ مقایسه با آمریکا کمکی به طرفداران وضع موجود نمی‌کند

واکنش روزنامه شهرداری تهران به افشای قرارداد 2 میلیارد یورویی: آقای دادستان کجاست؟

خروج علیه شهردار

مناظره در باره نقش مردم در حکومت در دیدگاه های آیت الله مصباح یزدی و آیت الله مرتضی مطهری

ساختمان نیمه کاره‌ای که محل تجمع سگ‌های ولگرد شد

تازه‌ترین شواهد از وجود سیاره X در لبه تاریک منظومه شمسی

بازداشت قاچاقچی با 32 کارت سوخت در بم

تجلیل متفاوت و بی نظیر از کارگران در شهرستان زرند

آماده سازی اراضی طرح نهضت ملی مسکن در رفسنجان

ساخت و ساز در یک شهرک جیرفت با شکایت میراث متوقف شد

جدایی کاپیتان تیم ملی عراق از تیم لیگ برترمس رفسنجان

سکونت 10 میلیون ایرانی در بناهای ناپایدار

میراث فرهنگی اجازه انتقال آب از روستای تاریخی گیسک را نمی‌دهد

تشکر بانوان شهر زرند از پلیس برای اجرای طرح عفاف وحجاب

قهرمانی مس کرمان سه هفته زودتر از پایان لیگ برتر هندبال

جشن قهرمانی مسی‌های شکست‌ناپذیر در دل کویر

59 هزار واحد مسکونی در بافت‌های فرسوده استان تهران ساخته شد

آمار 7500 ترک تحصیل کرده در استان را قبول نداریم

آمار 7500 ترک تحصیل کرده در کرمان را قبول نداریم

آمادگی صندوق احیاء و بهره‌برداری از اماکن تاریخی برای همکاری در احیا بافت تاریخی گرگان

قهرمانی مس‌های شکست ناپذیر در دل کویر

راز پروند مفقودی دختر بچه 11 ساله اصفهانی فاش شد

ماجرای کلاهبرداری در حوزه پیش فروش خودرو

کاهش قیمت ارز پس از ورود مجلس