کرمان رصد

آخرين مطالب

آسفالت معابر فرعی پر‌تردد در دستور کار شهرداری کرمان اجتماعي

آسفالت معابر فرعی پر‌تردد در دستور کار شهرداری کرمان
  بزرگنمايي:

کرمان رصد - محسن تویسرکانی در نشست با مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمان با اشاره به اینکه وضعیت فضای سبز شهر کرمان بسیار نگران‌کننده است، گفت: با توجه به ، فضای سبز شهر، حال و روز خوبی ندارد و این وضعیت در تابستان وخیم‌تر است. وی بر همکاری بیشتر با شرکت آب و فاضلاب برای استفاده از پساب فاضلاب و آبیاری درختان تأکید کرد و ادامه داد: اعتقاد دارم شهرداری با پشتوانه و همکاری با ارگان‌های همکار، بهتر می‌تواند وظایف خود را انجام دهد. بیشتر بخوانید: اخبار روز خبربان سرپرست شهرداری کرمان با بیان اینکه هدف ما، انجام کار به نفع شهر است و با جزیره‌ای عمل‌کردن کاری پیش نمی‌رود، از عقد قرارداد با پیمانکاران و در پیشِ رو بودن جهاد آسفالت در شهر خبر داد و افزود: از شرکت آب و فاضلاب می‌خواهیم برای ایجاد شبکه و حفاری در معابر، با شهرداری هماهنگ باشد. وی به اجرا نشدن شبکه‌های فاضلاب در بعضی از معابر اصلی اشاره کرد و گفت: قبل از آسفالت باید تکلیف اتصال شبکه‌های فاضلاب معلوم شود. تویسرکانی بیان کرد: برای جهاد آسفالت، 3 پیمانکار به‌همراه سازمان عمران و بازآفرینی فضا‌های شهری شهرداری، کار آسفالت را انجام می‌دهند. وی در ادامه بر ایجاد وضعیت مناسب کارگاه‌های تجهیز اجرای شبکه فاضلاب در سطح شهر تأکید کرد و مجوز کار را منوط بر این وضعیت مناسب، دانست و گفت: پروژه فاضلاب شهر کرمان طولانی شده است؛ بنابراین، باید به سمتی برویم که فرایند‌ها کوتاه‌تر شود. سرپرست شهرداری کرمان با اشاره به اینکه برای آماده‌سازی شهر برای ایام نوروز ، از 27 اسفندماه به بعد کار عمرانی نداشتیم، یادآور شد: پیمانکار را به تحویل به‌موقع کار ملزم کرده‌ایم و در کنار کیفیت، سرعت کار را نیز، در نظر گرفته‌ایم. تویسرکانی ازجمله معضلات شهر کرمان را وضعیت نامناسب روشنایی و ترافیک دانست و تصریح کرد: البته با آسفالت معابر فرعی و بهسازی معابر می‌توان از شدت ترافیک کم کرد؛ بنابراین، ترمیم آسفالت معابر فرعی پر‌تردد را در دستور کار قرار دادیم. وی تقاطع سمیه (طهماسب‌آباد)، سه‌راه هوانیروز، میدان بیرم‌آباد و تقاطع شرف‌آباد را ازجمله نقاط پرترافیک شهر کرمان دانست و افزود: با هماهنگی و هم‌پوشانی دستگاه‌ها با یک‌دیگر بسیاری از مشکلات شهر حل‌وفصل می‌شود. علیرضا عبدیان، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمان نیز در این نشست با اشاره به جهاد آسفالت شهرداری، بر هماهنگی بیشتر با شهرداری برای حفاری معابر اجرای شبکه، تأکید کرد. وی با اشاره به نیاز فضای سبز شهر کرمان به پساب فاضلاب، گفت: براساس یک قرار‌داد، مقرر شده بخشی از پساب، به شهرداری واگذار و بدین منظور به فضای سبز شهر کمک شود. عبدیان گفت: با ارائه نقشه‌های اجرایی تقاطع غیرهم‌سطح شهدای خلبان، مشکل اجرای فاضلاب در غرب کرمان برطرف شده است؛ ضمن اینکه 70 درصد کار در شهرک الغدیر تمام شده است. وی با اشاره به اینکه برای اجرای شبکه در بافت قدیم، نیازمند مجوز شهرداری هستیم، ادامه داد: ترمیم مناطق حفاری‌شده برای فاضلاب برعهده پیمانکار و نظارت با شهرداری است. مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمان موضوع سرمایه‌گذاری برای ایجاد سایت لندفیل به‌منظور تولید کود و گاز متان را مطرح و این اقدام را به آینده موکول کرد و گفت: در این مسیر به همکاری شهرداری نیازمندیم. باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

محسن تویسرکانی در نشست با مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمان با اشاره به اینکه وضعیت فضای سبز شهر کرمان بسیار نگران‌کننده است، گفت: با توجه به ، فضای سبز شهر، حال و روز خوبی ندارد و این وضعیت در تابستان وخیم‌تر است.
وی بر همکاری بیشتر با شرکت آب و فاضلاب برای استفاده از پساب فاضلاب و آبیاری درختان تأکید کرد و ادامه داد: اعتقاد دارم شهرداری با پشتوانه و همکاری با ارگان‌های همکار، بهتر می‌تواند وظایف خود را انجام دهد.
بیشتر بخوانید: اخبار روز خبربان
سرپرست شهرداری کرمان با بیان اینکه هدف ما، انجام کار به نفع شهر است و با جزیره‌ای عمل‌کردن کاری پیش نمی‌رود، از عقد قرارداد با پیمانکاران و در پیشِ رو بودن جهاد آسفالت در شهر خبر داد و افزود: از شرکت آب و فاضلاب می‌خواهیم برای ایجاد شبکه و حفاری در معابر، با شهرداری هماهنگ باشد.
وی به اجرا نشدن شبکه‌های فاضلاب در بعضی از معابر اصلی اشاره کرد و گفت: قبل از آسفالت باید تکلیف اتصال شبکه‌های فاضلاب معلوم شود.
تویسرکانی بیان کرد: برای جهاد آسفالت، 3 پیمانکار به‌همراه سازمان عمران و بازآفرینی فضا‌های شهری شهرداری، کار آسفالت را انجام می‌دهند.
وی در ادامه بر ایجاد وضعیت مناسب کارگاه‌های تجهیز اجرای شبکه فاضلاب در سطح شهر تأکید کرد و مجوز کار را منوط بر این وضعیت مناسب، دانست و گفت: پروژه فاضلاب شهر کرمان طولانی شده است؛ بنابراین، باید به سمتی برویم که فرایند‌ها کوتاه‌تر شود.
سرپرست شهرداری کرمان با اشاره به اینکه برای آماده‌سازی شهر برای ایام نوروز ، از 27 اسفندماه به بعد کار عمرانی نداشتیم، یادآور شد: پیمانکار را به تحویل به‌موقع کار ملزم کرده‌ایم و در کنار کیفیت، سرعت کار را نیز، در نظر گرفته‌ایم.
تویسرکانی ازجمله معضلات شهر کرمان را وضعیت نامناسب روشنایی و ترافیک دانست و تصریح کرد: البته با آسفالت معابر فرعی و بهسازی معابر می‌توان از شدت ترافیک کم کرد؛ بنابراین، ترمیم آسفالت معابر فرعی پر‌تردد را در دستور کار قرار دادیم.
وی تقاطع سمیه (طهماسب‌آباد)، سه‌راه هوانیروز، میدان بیرم‌آباد و تقاطع شرف‌آباد را ازجمله نقاط پرترافیک شهر کرمان دانست و افزود: با هماهنگی و هم‌پوشانی دستگاه‌ها با یک‌دیگر بسیاری از مشکلات شهر حل‌وفصل می‌شود.
علیرضا عبدیان، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمان نیز در این نشست با اشاره به جهاد آسفالت شهرداری، بر هماهنگی بیشتر با شهرداری برای حفاری معابر اجرای شبکه، تأکید کرد.
وی با اشاره به نیاز فضای سبز شهر کرمان به پساب فاضلاب، گفت: براساس یک قرار‌داد، مقرر شده بخشی از پساب، به شهرداری واگذار و بدین منظور به فضای سبز شهر کمک شود.
عبدیان گفت: با ارائه نقشه‌های اجرایی تقاطع غیرهم‌سطح شهدای خلبان، مشکل اجرای فاضلاب در غرب کرمان برطرف شده است؛ ضمن اینکه 70 درصد کار در شهرک الغدیر تمام شده است.
وی با اشاره به اینکه برای اجرای شبکه در بافت قدیم، نیازمند مجوز شهرداری هستیم، ادامه داد: ترمیم مناطق حفاری‌شده برای فاضلاب برعهده پیمانکار و نظارت با شهرداری است.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمان موضوع سرمایه‌گذاری برای ایجاد سایت لندفیل به‌منظور تولید کود و گاز متان را مطرح و این اقدام را به آینده موکول کرد و گفت: در این مسیر به همکاری شهرداری نیازمندیم.
باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

لینک کوتاه:
https://www.kermanrasad.ir/Fa/News/618372/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

روحانی مخالف کاندیداتوری خاتمی بود

کنکور دوباره برای جاماندگان مناطق سیل‌زده

نقش قالیباف در قانون اقدام راهبردی

استاد دانشگاه استنفورد: چطور غزه دانشگاه‌های آمریکا را فتح کرد؟

آغاز لابی‌ها برای حذف

شبح ویتنامی دیگر بر سر آمریکا

گرداب تورم و مالیات

گزارش از دل اعتراض؛ در دانشگاه کلمبیا چه خبر است؟

پنجره بن سلمان رو به بسته شدن است؟

ایران و روسیه؛ معادلات برهم خورده اسرائیل

شمایل دکترین هسته‌ای اصولگرایان

وجدان بیدار در جامعه بیمار

تصاویری که میبینیم بر زمانی که می‌گذرد، تاثیر دارد!

بادبان خورشیدی ناسا در فضا باز شد

تصویر تلسکوپ فضایی هابل از کهکشان ESO 422-41

فضانوردان چند بار رعد و برق را روی زمین مشاهده می کنند؟

این جراح کوچک به ایستگاه فضایی بین المللی می رود

با سبک ترین ماده جهان آشنا شوید

فناوری جدیدی برای دیدن درون سلول‌های سرطانی

شاهکار هابل رو ببینید

با سیاره کپلر 186 اف آشنا شوید

ذرات شیر گاو می‌توانند به حل یکی از چالشی‌ترین معماهای پزشکی کمک کنند

سومین فرود خطرناک کنترل نشده چین

چرا با افزایش سن سرعت حرکت ما کم می‌شود؟

بازدید شبانه استاندار از مناطق تحت تاثیر سیلاب شرق استان کرمان

بارش 2 برابری در کرمان و سیلابی شدن شرق استان بدون تلفات

امید آفرینی، سلامت روح و جسم با توسعه خدمات روانشناسی و مشاوره

همت بنیاد شهید آذربایجان شرقی برای خانه دار شدن ایثارگران

جلسه کمیسیون احراز پرونده‌های ماده 87 در استان اردبیل برگزار شد

پنج تشکل ایثارگری در آذربایجان‌غربی فعال است

عیادت معاون حقوقی و امور مجلس بنیاد شهید از حادثه دیده واقعه تروریستی کرمان

پیام تسلیت رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در پی درگذشت همسر بزرگوار «آیت‌الله سیدمصطفی خمینی(ره)»

پیش نشست هماهنگی اولین کنگره «شهدای غریب در اسارت» برگزار شد

دوره نسخه نجات‌بخش برای مدیران بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار شد

بیش از دوهزار و هشتصد فقره تسهیلات قرض‌الحسنه به ایثارگران شهرستان‌های استان تهران اعطا شد

برنامه‌های سالروز عملیات بازی دراز در بنیاد شهید کرمانشاه تدوین شد

دومین نشست کمیسیون تخصصی طرح و برنامه شاهد برگزار شد

پدر شهیدان والامقام بابایی ملکشاه از مازندران آسمانی شد

ماندگاری نام شهید «الداغی» در غیرت و فداکاری ایرانیان

عیادت مدیرکل بنیاد مازندران از پدر شهید مدافع حرم حسین مشتاقی در بیمارستان آمل

عملیات «وعده صادق» خنجر جهان اسلام روی گلوی رژیم صهیونیستی بود

تغییرات اساسی برای شغل‌های مربوط به وزارت نفت و برخی دیگر از دستگاه‌ها/ تمدید مهلت ثبت‌نام و ویرایش دومین آزمون استخدامی خاص فرزندان شهدا و فرزندان جانبازان هفتاد درصد و بالاتر

دیدار سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام با خانواده های معظم شهدا

سامانه بارشی جدید از سه شنبه وارد کشور می‌شود

خلاصه بازی فجر سپاسی شیراز 0 - 3 گل‌گهر سیرجان + ویدئو

بحث درباره زیاده روی در عرق خوری در برنامه گلزار

غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدای آبادان

لاله زار دومین ایستگاه سرد کشور

عزم دولت و شهرداری برای حل مشکلات مناطق جنوبی تهران | از نوسازی بافت فرسوده حریم راه آهن تا انتقال بازار شادآباد

کمترین تنش کارگری سال گذشته استان، مربوط به شهرستان کرمان