کرمان رصد

آخرين مطالب

وظیفه هیات فوتبال تیم‌داری نیست اجتماعي

  بزرگنمايي:

کرمان رصد - به گزارش ایرنا، امیرحسین محتشم روز پنج شنبه در نشست با اصحاب رسانه اظهار کرد: کشف استعدادها و توسعه و گسترش فوتبال از جمله وظایف دیگر هیات فوتبال بر اساس اساس‌نامه این هیات است.
وی افزود: همچنین اساس نامه هیات فوتبال استان‌ها، به صراحت مشخص کرده که رئیس هیئت فوتبال شغل محسوب نمی‌شود و یک مدیر و یا کارمند می تواند هم‌زمان با شغلش ، ریاست هیئت فوتبال را بر عهده گیرد.
بیشتر بخوانید: اخبار روز خبربان
رئیس هیئت فوتبال استان بوشهر بیان کرد: این که تیمی در رده های کشوری به مرحله بالاتر صعود یا سقوط کند نیز بر عهده هیات فوتبال استان نیست.
محتشم عنوان کرد: طی سه سال گذشته، در کنار سقوط برخی تیم‌های استان بوشهر چند تیم از جمله شاهین بندر عامری به لیگ دسته یک، تیم امید پارس جنوبی جم به لیگ برترو تیم‌های جوانان ایران‌جوان بوشهر و پارس جنوبی جم به لیگ دسته یک جوانان کشور صعود کردند که نه در سقوط‌ها و نه در صعودها نمی توانیم سهمی برای خود قائل شویم.
وی با اشاره به اجرای تقویمی منظم و اصلاح برخی از امورات از جمله برخی از لیگ‌ها و راه اندازی چند لیگ جدید از جمله لیگ مدارس استان به صورت منطقه‌ای عنوان کرد: هیات فوتبال استان بوشهر لیگ زیر 13 استان، لیگ زیر 15 سال و همچنین برگزاری لیگ‌های نوجوانان و جوانان در سطح لیگ برتر و لیگ دسته یک را طی این مدت سه ساله انجام داده است.
رئیس هیئت فوتبال استان بوشهر عنوان کرد: همزمانی برگزاری رقابت‌های لیگ برتر و لیگ دسته یک بزرگسالان استان و لیگ بانوان و فستیوال فوتبال بانوان حرکتی رو به جلو در توسعه و استعداد یابی برداشته است.
وی عنوان کرد: ضمن اینکه تمامی باشگاه‌ها در استان دارای سیستم اتوماسیون اداری و تمامی مکاتبات تحت وب و از طریق اتوماسیون ارسال و دریافت می‌شود.
رئیس هیئت فوتبال استان بوشهر حضور موفق داوران استان بوشهر در لیگ برتر را از افتخارات این هیات برشمرد و گفت: انتخاب تمامی داوران بر اساس فرآیند و انجام تست‌های آمادگی جسمانی و آزمون‌های تئوری بوده است.
وی ادامه داد: دوره منظم پیش فصل با حضور مسئولان کمیته داوران کشور در استان برگزار شده و هم اکنون خوشبختانه داوران هم استانی در لیگ برتر مشغول به فعالیت هستند و بازی‌های حساس لیگ برتر و لیگ دسته یک را قضاوت می‌کنند.
محتشم عنوان کرد: قضاوت در بازی دربی لیگ برتر و فینال جام حذفی از جمله بازی‌های مهمی بوده که داوران بوشهری قضاوت آنها را بر عهده داشته‌اند.
وی در خصوص تیم فوتبال شاهین شهرداری و شاهین تابان و اتفاقات این دو تیم ، اظهار کرد: با وجود این که وظیفه‌ای در زمینه آوردن حامی مالی برای تیم شاهین شهرداری بوشهر نداشتیم اما در ابتدای فصل گذشته برای این تیم حامی پیدا کردیم و ر حالی که فقط امضاء مسئولان شهرداری به عنوان مالک این تیم، مورد نیاز بود اما مسئولان در شورای شهر و شهرداری حاضر به امضاء قرارداد با این حامی نشدند.
رئیس هیئت فوتبال استان بوشهر ادامه داد: موضوع بی توجهی به این تیم توسط شهرداری به جایی کشیده شد که در برخی بازی‌هایی که تیم شاهین شهرداری میزبان بود هزینه‌های اسکان، غذای داوران و ناظران بازهای توسط هیئت فوتبال استان پرداخت شد تا این تیم همچنان بتواند در لیگ حضور داشته باشد.
محتشم یادآور شد: در فصل جدید تیم شاهین تابان بدون مجوز و داشتن پروانه و فقط با پیگیری‌های هیات فوتبال استان بوشهر وارد مسابقات شد که با وجود این که پنجره نقل و انتقالات بسته شده بود،مجوز جذب بازیکن برای این تیم گرفته شد تا این که در هفته پنجم رقابت ها این تیم صاحب پروانه فعالیت از اداره ورزش و جوانان شد.
وی ادامه داد: چهار تیم پایه شاهین تابان (امید ، جوانان ، نوجوانان و نونهالان) به علت نامشخص بودن وضعیت مالکیتی تیم در ابتدای فصل ( شهریور ماه) با رایزنی و مسئولیت هیات فوتبال مجوز نقل وانتقالات و جذب بازیکن گرفتند وگرنه سهمیه هر چهار تیم در رقابت‌های کشوری از بین می‌رفت و اتفاقا همین بازیکنان رده جوانان و امید هم اکنون در تیم بزرگسالان شاهین تابان بازی می کنند.
یه گفته رئیس هیات فوتبال استان بوشهر در بحث مبارزه بافساد با جدیت ورود کرده ایم و به نتایج خوبی رسیده ایم حکم کمیته اخلاق برای چندیدن نفر از عوامل باشگاههای مطرح استان (که تحت عنوان دلالی در فوتبال کشورمطرح است) گرفته شد و هم اکنون آنها ممنوع فعالیت و حتی حق ورود به ورزشگاه را ندارد.
وی ادامه داد: با پیگیری‌ها و نظارت کمیته جوانان چندین مدرسه فوتبال در استان بوشهر به علت مشکلات فنی لغو فعالیت شدند و در این خصوص با جدیت تمام پی‌گیر هستیم.
محتشم گفت: شفاف کردن تمامی پرداختی و دریافت‌های مالی از طریق یک حساب مشخص در هیات فوتبال مبارزه با تقلب و تخلف صدور گواهی های آموزشی ملی پوشان هم استانی در تیم های ملی پایه ایران از جمله حضور ادیب زارعی در تیم ملی جوانان ایران ، علی حسنی در تیم ملی نوجوانان، سید محمد حسینی در تیم ملی نوجوانان و سید ابوالفضل مطیع به تیم ملی فوتسال جوانان ایران را از جمله موفقیت‌های هیات فوتبال استان بوشهر ذکر کرد.
رئیس هیئت فوتبال استان بوشهر یادآور شد: انتخاب 9 بازیکن رده نوجوان استان و اعزام به اردوی استعدایابی تیم ملی نوجوانان در بندرعباس، میزبانی اردوی استعدایابی تیم ملی نونهالان در شهر جم، اولین داوری کامل فوتبال استان در لیگ برتر و قضاوت در دربی لیگ برتر، قضاوت بانوی هم استانی در لیگ برترفوتبال بانوان کشورو برگزاری اولین دوره تخصصی مربیگری فوتبال ساحلی از جمله دیگر موفقیت های هیات فوتبال استان بوشهر به شمار می رود.
استان‌ها بوشهر 0 نفر برچسب‌ها فوتبال بوشهر شاهین بوشهر

لینک کوتاه:
https://www.kermanrasad.ir/Fa/News/274836/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

سرمقاله آفرینش/ از دست رفتن سرمایه های مردم در طرح های بی بازده

بازیگر زیاده‌طلب منطقه

ایران دفعه بعد 3 هزار موشک و پهپاد به اسرائیل می‌زند یا 30 هزار؟!

مخترع ایرانی مدال برنز نمایشگاه اختراعات ژنو 2024 را کسب کرد

تصاویری خیره‌کننده از «ماه صورتی» در سراسر جهان

غفلت از سرکشی به خانواده های شهدا پذیرفتنی نیست

موفقیت ساخت بلوک بتنی جدید به همت دانشجوی تفتی

افزایش 6500 میلیارد ریالی قراردادهای فافق

5 صفحه مجازی به دلیل انتشار محتویات خلاف اخلاق و عفت عمومی مسدود شد

فیلم/ هواشناسی؛ بارندگی در کرمان شدید است؛ مردم خراسان جنوبی منتظر بارش‌های سیل‌آسا باشند

تلاش راهداران برای بازگشایی راه روستایی جهربه پشوئیه شهداد

5 صفحه مجازی هنجارشکن مسدود شد

5 صفحه مجازی هنجارشکن در زرند مسدود شد

غزه‌ای‌ها زیر آوار گرسنگی

ویدیویی از کاوشگر کنجکاوی که مناطق رسوبی در مریخ را نشان می دهد

سرمربی مس رفسنجان: بازی سنگینی مقابل پیکان داریم

جبران فرصت‌های سوخته در رفسنجان

ادای احترام دادستان انتظامی قضات کشور به حاج قاسم

دانشگاه ولی‌عصر(عج) رفسنجان، میزبان دهمین کنفرانس بین‌المللی نانوفناوری ایران

تبیین دستاوردهای نظام مقدس اسلامی؛ماموریت‌ مهم شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور

ترمیم حرم‌ مطهر ائمه تعظیم شعائر اسلامی است

مس کرمان یک گام تا قهرمانی درلیگ برتر هندبال

ساخت بلوک بتنی سبک ﺑﺎ ﺍﺳﺘﻔﺎده ﺍﺯ ﻣﺤﺼﻮل ﺟﺎﻧبی ﺗﻮﻟﯿﺪ ﻣﻼﻣﯿﻦ

بسته‌های تشویقی ساخت‌وساز برای بافت‌های فرسوده پیگیری شود

تداوم بارش ها در کرمان

ادب از که آموختی؟... از روزنامه اعتماد!

کیهان مطرح کرد: اصلاح‌طلبان در کنار دلالان و رانت جویان

حضور مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان در برنامه زنده صبح عالی

صحبت های دادستان کل کشور درباره اجرای طرح نور

سرمقاله تعادل/ تصویرسازی مطالبات کارگران

سرمقاله همشهری/ نگاه ویژه رهبرمعظم انقلاب به فرهنگ کار

توسعه روشی برای بهبود مصرف انرژی در دستگاه‌های مخابراتی

بنیاد باید به نهاد راهبردی و مطالبه‌گر تبدیل شود

تکریم و سپاسگزاری استاندار و مدیرکل بنیاد مازندران از والدین معزز شهیدان والامقام سروی

سرمقاله کیهان/ اوضاع این رژیم حسابی بیخ پیدا کرده است

سرمقاله وطن امروز/ حزب‌الله و تعبیر مقاومت هوشمند

سرمقاله خراسان/ فناوری ایرانی ، پیشران دیپلماسی اقتصادی

سرمقاله فرهیختگان/ ضرورت ترویج گفتمان مقاومت برای خانواده دانشگاه آزاد

سرمقاله شرق/ محیط زیست به‌مثابه تمام دولت

سرمقاله اعتماد/ پدیده‌های اجتماعی و جبر مستقیم

سرمقاله ایران/ تجویز اصولی در برابر آدرس غلطِ «ان‌شاءالله خیرخواهان» چیست؟

سرمقاله دنیای اقتصاد/ انتخابات آمریکا؛ روشنی‌ها و ابهام‌ها

پیشتازی شهرداری تبریز در تخفیف80 درصدی صدور پروانه در بافت فرسوده

ربودن کودک 4 ساله از مقابل چشمان مادرش

حادثه تلخی که برای یک اتوبوس در اصفهان رخ داد

روز برفی ؛ مرتضی پاشایی و محمدرضا گلزار

فلسفه چینی: سفری به ژرفای اندیشه شرقی

سیلاب برای قطار تهران-گرگان دردسرساز شد

آماده‌باش ستاد مدیریت بحران در آستانه برگزاری کنکور در جیرفت

کشف جسد دانشجوی دندانپزشکی در ارتفاعات سرچشمه