کرمان رصد

آخرين مطالب

از پیشنهاد پرسپولیس تا خط خوردن از تیم ملی با ستاره نارنجی ورزشي

از پیشنهاد پرسپولیس تا خط خوردن از تیم ملی با ستاره نارنجی
  بزرگنمايي:

کرمان رصد - به گزارش ورزش سه، مهدی حسینی هافبک میانی مس رفسنجان که در اولین اردوی تیم ملی پس از بازگشت کارلوس کی‌روش نیز حضور داشت، در گفت‌وگویی با خبرنگار ما در خصوص نتایج مس در یازده هفته ابتدایی لیگ برتر صحبت کرد.
حسینی که پیش از آغاز لیگ بیست و دوم پیشنهادات خوبی از تیم‌های لیگ برتری از جمله پرسپولیس داشت، در این مصاحبه درباره ادامه حضورش در جمع شاگردان محمد ربیعی و همچنین خط خوردنش از لیست تیم ملی صحبت کرد.
بیشتر بخوانید: اخبار روز خبربان
این گفت‌وگو را در ادامه می‌خوانیم:
* در هفته یازدهم لیگ برتر میزبان سپاهان بودید که این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید. بازی چطور بود؟
عملکرد و کیفیت فنی و بازیکنان تیم ما مشخص است و به گواه همه کارشناسان تیم ما یک فوتبال باکیفیت ارائه می‌دهد ولی متاسفانه در هفته‌های اخیر فوتبال روی خوشش را به ما نشان نداده است و موقعیت‌هایی که داشتیم، تبدیل به گل نشدند و طبق آمار و ارقام، تعداد موقعیت‌های ما مشخص است. نمی‌دانم این بدشانسی چه زمانی از تیم ما دست برمی‌دارد.
* البته مس می‌توانست برنده بازی با سپاهان باشد اما گل تیم شما آفساید اعلام شد.
ما بعد از بازی تصویر گل را دیدیم و هیچ نشانه‌ای از آفساید نبود و کاملا مشخص بود که گل سالم است و هیچکدام از ما متوجه نشدیم که چرا گل آفساید اعلام شد. با این حال اگر کارشناسان درباره این مسئله نظر بدهند، بهتر است اما طبق چیزی که ما دیدیم، گل آفساید نبود.
* با توجه به اینکه انتظار می‌رفت مس در لیگ جدید نتایج بهتری کسب کند، تو تنها دلیل نتایج فعلی را بدشانسی می‌دانی؟
همانطور که ابتدای صحبت‌هایم گفتم تفکر آقای ربیعی و کادرفنی ایشان، یک فوتبال مالکانه و پر موقعیت است و دوست دارند ما موقعیت‌های زیادی خلق کنیم. در یازده هفته‌ای هم که گذشته در تک تک بازی‌ها این اتفاق افتاده و نمی‌توانم برای این نتایج، هیچ دلیلی به جز بدشانسی پیدا کنم. اگر تک تک بازی‌های ما را مرور کنید، در بیشتر بازی‌ها تیم ما مستحق برد بوده ولی این اتفاق رخ نداده است. از طرف دیگر، فکر می‌کنم کار تیم ما گیر یکی دو برد متوالی باشد تا تفکر بدشانسی از روی کل مجموعه برداشته شود و روی روال بیفتیم و انشاالله نتایج خیلی خوبی رقم بزنیم.
* البته یکی از مسائلی هم که به نظر می‌رسد تیم شما را تحت تاثیر قرار داده، اشتباهات داوری بوده است.
دقیقا همینطور است و در همه برنامه‌های مربوط به سود و ضرر تیم‌ها از مسائل داوری، مشخص شده که همه تیم‌ها هم از داوری سود کرده‌اند و هم متضرر شده‌اند و حتی بعضی از تیم‌ها، سود بیشتری داشته‌اند اما تنها تیمی که تا این لحظه، هیچ نفعی از داوری‌ها نبرده، باشگاه مس رفسنجان بوده است. البته ما اعتقاد داریم این اشتباهات سهوی و بخشی از داوری است.

کرمان رصد

من با این حرف شما موافق نیستم چون اگر بازی‌های ما را بررسی کنید می‌بینید که در هر بازی، موقعیت‌های زیادی خلق می‌کنیم و در خط حمله هم بازیکنان بسیار با کیفیتی داریم که هر تیمی می‌تواند آرزوی داشتن آنها را داشته باشد ولی زیبایی فوتبال به همین است؛ شاید شما روزی مستحق برد نباشی و ببری و روزی هم مستحق برد باشی و نتوانی برنده شوی‌. باز هم تاکید می‌‌کنم تنها دلیلی که می‌توانیم برای گل نشدن توپ‌هایمان بیاوریم، همان بدشانسی است و بازیکنان خط جلوی ما و حتی سایر خطوط، فوق‌العاده با کیفیت هستند.
* نتایجی که مس تا اینجا کسب کرده، تاثیری بر روحیه اعضای تیم گذاشته است؟
خدا را شکر این نتایج و بدشانسی‌ها به هیچ وجه سبب نشده که آقای ربیعی و کادر ایشان، فشاری را روی بازیکنان وارد کنند. طبق روالی که از هفته اول داشتیم، مجموعه ما با آرامش کار می‌کند و توجهی به این مسائل نداریم و با توجه به اینکه به تفکر سرمربی تیم‌مان ایمان داریم، مطمئن هستیم که این بدشانسی و اشتباهات داوری بالاخره در هفته‌ای دست از سر مجموعه ما برمی‌دارد و فوتبال روی خوشش را به ما نشان می‌دهد چون به کار خودمان و کادرفنی ایمان صد درصدی داریم و در مجموعه ما همه هم‌نظر هستند و کار خودشان را انجام می‌دهند و هیچ فشاری روی بازیکنان نیست؛ در واقع آقای ربیعی اجازه نمی‌دهد که این فشار روی بازیکنان باشد.
* اعضای تیم مس برای پایان فصل به چه رتبه‌ای فکر می‌کنند؟ آیا هدفی برای تیم تعیین شده است؟
هدف کوتاه مدت ما پیروزی در هر بازی است و هیچ مسابقه‌ای وجود نداشته که ما با تفکری جز تفکر پیروزی وارد زمین شویم و حتی دیدار با تیم‌های صدر جدولی هم همینطور بوده است و قطعا در پایان فصل هم هیچ نتیجه‌ای جز اینکه ما جزو پنج تیم بالای جدول باشیم، ما بازیکنان و مجموعه مس رفسنجان را راضی نمی‌کند. البته هیچ فشاری از جانب باشگاه وجود ندارد اما با توجه به رتبه‌ ششمی که سال قبل کسب کردیم و همچنین پتانسیل امسال تیم، بازیکنان و کادرفنی، اراده همه مجموعه این است که در پایان فصل جزو پنج تیم بالای جدول باشیم.
* یکی از مسائلی که آقای ربیعی هم در نشست خبری این هفته مطرح کردند، لقب کهکشانی برای مس رفسنجان بود؛ در شرایطی که شنیده می‌شود با مشکلات مالی هم مواجه هستید. تو چه نظری درباره این مسائل داری؟
این مسائل مربوط به باشگاه است و بازیکن نباید دخالت کند اما بحث کهکشانی بودن مس، حرف‌های بیهوده‌ای است که از بیرون برای به هم ریختن تمرکز باشگاه ما زده می‌شود وگرنه اصلا اینطور نیست و ما نسبت به 7 یا 8 باشگاه دیگر، هزینه قابل قیاسی نداریم.
* فکر می‌کنی این وقفه‌ای که در لیگ برتر ایجاد می‌شود، چه تاثیری روی مس می‌گذارد؟
به خاطر شرایط جام جهانی در حال حاضر تیم‌ها وارد یک دوره استراحت می‌شوند و پس از آن تمرینات را ادامه می‌دهند؛ شرایط برای همه یکسان است و ما هم مثل تیم‌های دیگر، چند روز استراحت می‌کنیم و سپس تمرینات را آغاز می‌کنیم. ما در این بازه زمانی سعی می‌کنیم نقاط ضعف تیم‌مان را برطرف کنیم و قطعا با توانایی‌ای که در کادرفنی تیم‌مان سراغ داریم، در این تعطیلات نقاط ضعف برطرف و نقاط قوت پررنگ‌تر می‌شوند و بعد از تعطیلات مس رفسنجان متفاوتی خواهید داد.

کرمان رصد

آقای ربیعی همیشه به من لطف داشتند؛ من زمانی که وارد باشگاه مس شدم، یک فصل بسیار خوب را زیر نظر آقای ربیعی داشتم و امسال هم تا اینجای فصل برایم خیلی خوب پیش رفته است؛ ایشان کمک زیادی به من کردند و قطعا هم آقای ربیعی و هم باشگاه مس، در مسیر پیشرفت من تاثیر زیادی داشته‌اند و از آنها تشکر می‌کنم.
* پیش از آغاز فصل، شنیده می‌شد که پیشنهادات خوبی دارید و حتی پرسپولیس هم تو را می‌خواست اما در مس ماندی. چه شد که این تصمیم را گرفتی؟
همانطور که گفتید ابتدای فصل با توجه به عملکرد شخصی و تیمی فصل قبل، پیشنهادات خوبی داشتم؛ نه تنها من، بلکه چند بازیکن دیگر تیم هم همین شرایط را داشتند اما سیاست باشگاه مس رفسنجان به این شکل بود که از ابتدای فصل گذشته، با اکثریت بازیکنان قرارداد دو ساله داشتند و من هم از این قاعده مستثنی نبودم و تحت قرارداد باشگاه مس رفسنجان بودم و هیچ دخالتی در هیچکدام از این پیشنهادات نداشتم و آنها را به باشگاه واگذار کردم چون کار اخلاقی و حرفه‌ای این بود که تصمیم‌گیری بر عهده باشگاه باشد. جدا از این مسائل آقای ربیعی هم با بچه‌ها رابطه دوستانه‌ای دارد و به همین خاطر ما هم دوست داشتیم ایشان و مجموعه مس رفسنجان تصمیم‌گیرنده باشند.
* ولی نمی‌توانیم منکر این مسئله بشویم که حضور در تیم‌هایی مثل استقلال و پرسپولیس آرزوی خیلی از بازیکنان است. تو جزو این دسته از بازیکنان نبودی که خودت علاقه به جدایی داشته باشی؟
من ترجیح می‌دهم وارد جزییات این مسئله نشوم. من در حال حاضر بازیکن مس رفسنجان هستم و تمام تلاش و تمرکزم روی موفقیت این باشگاه است و قطعا تا انتهای فصل به این تلاش ادامه می‌دهم و انشاالله هر آنچه در انتهای فصل و همینطور فصول آینده رخ می‌دهد، خیر باشد.
* تو در اردوهای تیم ملی حضور داشتی اما به نظر می‌رسد مسافر جام جهانی نخواهی بود‌.
قطعا پوشیدن پیراهن تیم ملی آرزوی هر فوتبالیستی است و من هم از این قاعده مستثنی نیستم و از بچگی این آرزو را داشتم که پیراهن تیم ملی را بپوشم و برای کشورم تلاش کنم اما به هر حال فوتبال سلیقه‌ای است و کادرفنی و در راس آنها آقای کی‌روش هر تصمیمی بگیرند ما احترام می‌گذاریم؛ اگر ما را دعوت کنند تلاش خودمان را می‌کنیم و اگر نباشیم، به عنوان هوادار، حامی تیم ملی خواهیم بود و آرزوی موفقیت می‌کنیم.
* به اولین اردوی تیم ملی با حضور کارلوس کی‌روش هم دعوت شدی. جو تیم ملی با ایشان چطور بود؟
فضای صمیمی و دوستانه‌ای بین همه بازیکنان و کادرفنی وجود داشت و قاطعانه می‌توانم بگویم آقای کی‌روش هیچ تفاوتی بین بازیکنان قائل نبود و برخورد با همه، به یک شکل بود و هر کسی که تلاش می‌کرد و عملکرد خوبی داشت، از نگاه آقای کی‌روش و کادرفنی ایشان پنهان نمی‌ماند. از طرفی همان‌طور که خودشان هم در تمرینات گفتند، نگاه ویژه‌ای به لیگ برتر دارند و این را هم نشان دادند که هر کسی که در طول هفته‌ها عملکرد خوبی داشته باشد، دعوت می‌شود اما در‌ نهایت بازیکنان طبق نظر سرمربی در لیست قرار می‌گیرند و ما هم به عنوان بازیکنان لیگ برتر وظیفه داریم که تلاش کنیم و به نظر ایشان احترام بگذاریم.

لینک کوتاه:
https://www.kermanrasad.ir/Fa/News/263731/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

افزودن خط جدید به مسیرهای اتوبوس در کرمان

فولاد - مس رفسنجان

نویدکیا به هیچکس باج نمی‌دهد (عکس)

لبخند گلرهای کی‌روش: رحمان و حامد نمی‌بازند(عکس)

خلاصه بازی فولاد و مس‌رفسنجان + فیلم

هفته 24 لیگ برتر فوتبال؛ برتری مس رفسنجان در زمین فولاد خوزستان

راهپیمایی مردم کرمان در حمایت از سپاه+ فیلم و عکس

پیروزی مس برابر شاگردان ویسی با گلزنی بازیکن مازاد فولاد!

فولاد خوزستان 0 - 1 مس رفسنجان/ شاگردان نویدکیا با دست پر به خانه برگشتند + فیلم

پیروزی مس رفسنجان برابر فولاد خوزستان در لیگ برتر فوتبال

درخشش کاراته کاهای کرمانی در رقابت های قهرمانی کشور

توزیع بیش از 25 هزار جلد پاسپورت در فاریاب

آبگیری بند‌های سنگی، ملاتی و گوراب‌ها در سیرجان

6 مصدوم طی واژگونی پیکان در کرمان

تساوی فولاد و مس رفسنجان در نیمه نخست

گزارش زنده: فولاد 0-0 مس رفسنجان

معرفی شرکت‌های صلاحیت‌دار کرمان برای ارائه خدمات ایمنی و آتش‌نشانی

دیده شدن یک قلاده پلنگ ایرانی در رودبار + فیلم

مسی‌ها آماده شکست دادن فولاد در هفته بیست و چهارم

پیام تسلیت مدیرکل بنیادآذربایجان غربی در پی درگذشت همکار خادم الشهدا حجت الاسلام «مصطفی حاجی حسینلو»

راهپیمایی حمایت از مردم غزه و «وعده صادق» در پایتخت مقاومت

کمک 10 کشوربه رژِیم صهیونیستی برای خنثی کردن عملیات وعده صادق

حجاب ارزشی نهادینه در میان بانوان زرندی است

برگزاری مراسم روز شهدای ورزشکار در گلزار شهدای بهشت زهرا (س)

آخرین وضعیت راه‌های جنوب کرمان در پی بارندگی‌های اخیر

صحنه میدان عمل و دیپلماسی ایران هماهنگ و همراه است

دادستان کرمان صدور حکم قطعی محکومان پرونده «الماس مال» را اعلام کرد

صحنه میدان عمل و دیپلماتیک جمهوری اسلامی هماهنگ است

خودروی گرفتار در سیل عنبرآباد از غرق شدن حتمی نجات یافت

عملیات وعده صادق یک واکنش حداقلی به دشمن صهیونیستی بود

ساخت سیل‌بند 180 کیلومتری جنوب آغاز می‌شود

برگزاری راهپیمایی ضدصهیونیستی در کرمان + تصاویر

مرگ دلخراش عروس در شب عروسی + فیلم

انجام 85 مورد عملیات امداد و نجات در 8 استان متأثر از سیل و آبگرفتگی

سلفی گلزار و همسرش؛ بالاخره از عروس خانم رونمایی شد! | تصویر

هر حرکت حماقت‌آمیز دشمن با عملیاتی ویران کننده روبرو می شود

برترین‌های جشنواره فیلم شهرنما تجلیل شدند

راهپیمایی مردم کوهبنان در حمایت ازپاسخ موشکی ایران به اسرائیل

(عکس) سلفی دونفره محمدرضا گلزار و همسرش!

صدور حکم قطعی محکومان پرونده کثیرالشاکی پروژه الماس مال

نجات خودروی گرفتار در سیل از غرق‌شدن حتمی در عنبرآباد کرمان

انسداد 25 محور شریانی و غیرشریانی در نواحی جنوبی کشور

تحول عظیم در بافت تاریخی شیراز با ثبت جهانی محور زندیه

سیل در روستای الله آباد ابوسعیدی

عروسی که به عزا تبدیل شد!

تردد روان و بدون مداخلات جوی در محور‌های شمالی

خدمات رسانی به 10هزار حادثه‌دیده در پی سیل و آبگرفتگی | عملیات امدادرسانی در 4 استان

فیلم/ نجات خودروی گرفتار در سیل از غرق شدن حتمی در عنبرآباد

خبر تهاجم به کشور از مرزهای خارجی تکذیب شد

سومین سالگرد شهادت «سردار سید محمد حجازی» در کرمان