کرمان رصد

آخرين مطالب

اولویتم در بسیج مستضعفین ترویج مکتب شهید سلیمانی است/ در نظام اسلامی جای نوکری بر اساس دستور امام علی (ع) است سياسي

اولویتم در بسیج مستضعفین ترویج مکتب شهید سلیمانی است/ در نظام اسلامی جای نوکری بر اساس دستور امام علی (ع) است
  بزرگنمايي:

کرمان رصد - سردار حسین معروفی معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین گفت: اولویت من در بسیج مستضعفین هم ترویج مکتب شهید سلیمانی است؛ چرا که این مکتب تولید قدرت نرم برای انقلاب و‌ مردم است.
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از راه آرمان؛ عصر امروز آئین تکریم و معارفه فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با حضور سردار علی فدوی جانشین فرمانده سپاه پاسداران، حجت الاسلام و المسلمین حسن علیدادی سلیمانی نماینده ولی فقیه در استان، محمد مهدی فداکار استاندار کرمان، نمایندگان مجلس و جمعی از مسئولان ارشد استان برگزار شد.
در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی گفت: دز مجلس تکریم از خدمتگزاری متعهد هستیم و معارفه چهره ای جدید که امتحان داده در صحنه های مختلف و آماده خدمت بوده است، هستیم.
وی تاکید کرد: سپاه در کنار نیروهای مخلص و وظیفه شناس طبق نص قانون اساسی ماموریتی ویژه داشته که دفاع و‌ حراست از دستاوردهای انقلاب اسلامی است.
نماینده ولی فقیه در کرمان عنوان کرد: سپاه فرزند مخلص و مومن انقلاب است که این ماموریت را به خوبی انجام داده و هم اکنون نیز در حال انجام آن است و برای انحام این ماموریت صفاتی را احراز کرده است که شامل ویژگی هایی همچون بصیرت، دشمن شناسی، تحلیل واقعی از اوضاع و احوال واقعی کشور و جهان است.
حسن علیدادی ابراز کرد: یکی دیگر از این صفات، تکلیف محوری است که از رهبر عظیم الشان و فرمانده کل قوا برای او صادر می شود یعنی سپاه با نگاهی ولایی دز خدمت رهبر انقلاب است تا ماموریت خود را در تکالیفی که منویات امامین انقلاب بر دوش او گذارده، انجام دهد.
وی ادامه داد: صفت دیگر عبارت است از شجاعت، سند این شجاعت وجود شهدای گلگون کفنی است که جان خود را در راه دفاع از انقلاب و اسلام تقدیم کردند و این جریان شهادت همچنان ادامه دارد.
نماینده ولی فقیه در استان کرمان اذعان کرد: سپاه توانسته است در مقاطع مختلف، سختی ها و فتنه ها با بصیرت کامل، ماموریت دفاع از انقلاب و دستاوردهای آن را انجام دهد، این سپاه با این عظمت خار چشم دشمنان ما شده است به همین خاطر مورد هجمه های زیادی علیه سپاه در رسانه های خود فروخته صحنه بین الملل در راستای اهداف استکبار است.
حجت الاسلام والمسلمین علیدادی با بیان اینکه این هجمه ها بهترین نشان در موفقیت ماموریت سپاه است که در نقش خود موفق عمل کرده است، گفت: مساله بعد مکتب حاج قاسم سلیمانی است، رهبر انقلاب قرمودند؛ حاح قاسم را به عنوان یک فرد نگاه نکنید به عنوان یک‌مکتب نگاه کنید این مکتب ممیزات و مشخصاتی دارد.
وی ادامه داد: یکی دیگر از مشخصات مکتب مقاومت، درس فداکاری در راه اجرایی شدن احکام دینی است که حرکت در مسیر اجرایی شدن دستورات الهی است، مشخصه دیگر تبعیت ولایت فقیه است، همه دستورات در مکتب شهید سلیمانی از رهبری و ولایت فقیه صادر می شود.
نماینده ولی فقیه در کرمان دیگر مشخصه این مکتب را از خدمت به مردم و بندگات خدا اخلاص در عمل مبارزه جدی با هوی و هوس این همان ویژگی محاهدان زمان پیغمبر دانست و گفت: امیدوارم در ترویج‌مکتب سلیمانی با تمام وجود سخنرانان و قلم به دستان همت کنندف امروز تکریم از چهره ای که در این حدود سه سال او را خوب شناختیم .
حجت الاسلام والمسلمین علیدادی با اشاره به این امر که خدا را شاهد می گیرم وقتی خواستند سمت استانداری کرمان را به سردار معروفی پیشنهاد دهند، وی قاطعانه نپذیرفت، گفت: او اصرار داشت در جایگاهی بماند که به شهادت نزدیکتر است لذا با اشک در این جایگاه ماندف که من را به یاد شخصیت شهید سلیمانی انداخت که حاج قاسم هم گفت؛ من کاندیدای گلوله هستم و دنبال رییس جمهوری نیستم.
وی در پایان خاطر نشان کرد: سردار معروفی درس حاج قاسم را به خوبی آموخت، سردار معروفی هر کجا باشد، سرباز فداکار سپاه در خدمت مردم و‌ ولایت است او امروز پرچم را به دست برادری می دهد که در اخلاق و خدمت چهره ای آماده، پرانگیزه و با اخلاص است، برای سردار نظری توفیق روزافزون از خدا خواستاریم.

کرمان رصد

اولویتم در بسیج مستضعفین هم ترویج مکتب شهید سلیمانی است/ در نظام اسلامی جای نوکری بر اساس دستور امام علی (ع) است
سردار حسین معروفی گفت: با همه وجودم از فرمانده کل سپاه به‌ واسطه فرصتی که به من دادند در استان کرمان، در دیار حاج قاسم و در مکتب او باعث شد خدمت برای مردم عزیزان استان داشته باشم و امروز هم در مجموعه بسیج مستضعفین کشور با همین نگاه اعتقادی و جهادی بتوانم کارهای موثری را انجام دهم، تشکر می کنم.
معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین با تأکید بر اینکه تشکر ویژه دارم از انتخاب سردار نظری برای سکان داری سپاه انقلاب در استان کرمان ابراز کرد: در مکتب امامین انقلاب و شهید سلیمانی یاد گرفتم برای خودم تصمیم نگیرم؛ 41 سال در هیچ‌ عرصه ای برای خودم تصمیم نگرفتم چه در جنگ، چه در تیپ سیدالشهدای بم، چه در فرماندهی سپاه های استانی و امروز هم در سازمان بسیج یاد گرفتم در مکتب امام با میل امام کار کنم چون فرمانده من اینطور بود.
فرمانده سابق سپاه ثارالله استان کرمان با بیان اینکه ما به واسطه دل و هوای نفس و آینده مادی تصمیم نمی گیریم، عنوان کرد: در حکومت اسلامی فرصت خادمی و نوکری است و ارزش آن در خدمتگزاری برای مردم عزیز و برای آسایش مردم است.
وی ضمن اشاره به مطلب فوق ادامه داد: نگاه ما به انقلاب بر این است که در سپاه از امام یاد گرفتیم که انقلاب را با مردم تعریف کنیم چون مردم حاکمند و پای دین خدا، اهل بیت علیه السلام و ارزش های الهی ایستاده اند.
سردار معروفی تصریح کرد: سپاه پاسداران، سپاه انقلاب است؛ در این استان هم در همه صحنه ها اعلام کردیم ما فدای هیچ فرد و حزبی نیستیم چون سنگر مستحکم انقلاب و جان پناه انقلاب و مردم است.
معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه به فرموده حاج قاسم این نظام خیمه گاه رسول الله است، ابراز کرد: پس سپاه پاسداران بنی هاشم و عباس انقلاب است و اگر کسی بخواهد به این نظام و ملت برسد باید از عباس عبور کند و این نشدنی است؛ چون عباس خود را نمی بیند.
فرمانده سابق سپاه ثارالله استان کرمان با تأکید بر اینکه سپاه تشکیل شده از مثلث اعتقادی، انقلابی و مردمی است که ضلع مردمی آن بسیج مستضعفین است، بیان کرد:حاج قاسم برای ظهور امام زمان (عج) بسترسازی کرد.
وی افزود: پایه گذاری بسبج را امام با تبعیت از پیامبر گذاشت؛ در نظام اسلامی جای آقایی کردن نیست جای نوکری و خادمی براساس دستور امام علی (ع) است؛ فرصت سه چهار ساله زیاد است می توان برای مردم ثروت، آرامش، آسایش و قدرت تولید کرد به شرطی که از خود عبور کنیم مانند حاج قاسم.
سردار معروفی تصریح کرد: در این مدت 29 ماهه با همه فراق فرمانده عزیزم با افتخار به بچگی او که خود را کمترین بچه حاج قاسم می دانم، در همه عرصه های ماموریتی ذاتی و اقتضایی سپاه به فضل الهی بدون کوچکترین حاشیه ای رسالتی که فرمانده ما بر دوشمان گذاشت، انجام دادیم.
معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین گفت: من فقط به مردم گزارش می دهم؛ در مقابله با کرونا در کمک‌ مؤمنانه 800 هزار بسته 400 میلیارد تومان را تهیه و توزیع کرده ایم و 3800 سرویس بهداشتی و حمام ساخته ایم.
فرمانده سابق سپاه ثارالله استان کرمان افزود: در اشتغالزایی، امور اجتماعی و کمک به سیل زدگان اقداماتی انجام داده ایم و همچنین در راستای کمک به امنیت پایدار 135 کیلومتر لشکر 41 ثارالله در مرز شرق کشور امنیت ایجاد می کند.
وی بیان کرد: در ترویج مکتب سرشار از معرفت شهید سلیمانی که قله آن کرمان است خدا را شاکرم به مدد الهی، ائمه علیه السلام و شهدا دو سالگردی که در کرمان برگزار شد، همه عاشقانه تعظیم کردند در مقابل مردمان عزیز کرمان که مکتب حاج قاسم را بلند کردند و برای سالگرد سوم حدود 700 هزار مهمان غیر کرمانی پیش بینی کرده ایم.
سردار معروفی تأکید کرد: اولویت من در بسیج مستضعفین هم ترویج مکتب شهید سلیمانی است؛ چرا که این مکتب تولید قدرت نرم برای انقلاب و‌ مردم است؛ قرار نیست معروفی که از کرمان رفت فکر و اندیشه او هم برود.
معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین ابراز کرد: از مردم کرمان برای پذیرش من در این مدت 29 ماه تشکر میکنم؛ مردمانی به خوبی شما ندیدم و خدا را همواره به خاطر وجود شما شکر کردم.
فرمانده سابق سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به اینکه من این چند روز در کنار فرزندان شهدا برای این فراق اشک ریختم، خاطر نشان کرد: من تصور می کردم آخرین خانه من بعد از فرمانده ام حاج قاسم کرمان است و ثارالله آخرین منزل من قبل از وصال است؛ خداوندا عاقبت من را وصل به حاج قاسم قرار بده.

کرمان رصد

سردار معروفی با هوشمندی در هر عرصه ای که ورود می‌کرد، موفق بود/ او در زمان تعیین استانداری کرمان، تکلیف مدار بود
حجت الاسلام و المسلمین علی عربپور با بیان اینکه افتخار داشتم حدود سه سال همرزم سردار معروفی در فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان باشم، گفت: شناخت من از زمان فرماندهی وی در تیپ سیدالشهدا بم در زمان زلزله بم بود.
نماینده ولی فقیه در سپاه ثارالله استان ادامه داد: هر فرماندهی برخی جامعیت دارند مانند شهید سلیمانی و
سردار معروفی خودش را به شهید سلیمانی نزدیک کرد خلاق و پرتلاش بود.
وی بیان کرد: از جمله ویژگی های سردار حسین معروفی می توان به پختگی و تجربه، جامعیت رشد و تعالی سپاه استان تا سطح مدیران استان و توانمندی در ایجاد نظم اشاره داشت.
عربپور با بیان اینکه سردار معروفی با هوشمندی و مشورت با خبرگان در هر عرصه ای که ورود می‌کرد، موفق بود، تصریح کرد: جسارت و شجاعت جهت حضور در تمام میدان هایی که نیاز انقلاب و سپاه بود.
نماینده ولی فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان خاطر نشان کرد: سردار معروفی در زمان تعیین استانداری کرمان، تکلیف مدار بود؛ همچنین ایشان صیانت نفس و مناعت طبعی داشت از مسئولیت پذیری در این عرصه گریزان بود.
وی گفت: سردار معروفی امروز‌ هم در راستای تبعیت از دستور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به سنگر دیگری برای خدمت می رود.

کرمان رصد

قوی تر از قبل ترویج‌ مکتب شهید سلیمانی را ادامه می دهیم
سردار محمد علی نظری در آئین تکریم و معارفه فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان ضمن تشکر از اعتماد فرماندهی کل سپاه برای خدمت بیشتر به مردم گفت: ما به طور مستقیم حاج قاسم را به عنوان مسئول درک نکردیم؛ اما خوشحالم که در این دو سال با فردی کار کردیم که برخی ویژگی های شهید سلیمانی را به ما نشان داد.
فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با بیان اینکه از خداوند می خواهم بتوانم راه فرمانده بزرگم سردار معروفی را ادامه دهم، ابراز کرد: از سردار فدوی می‌خواهم با توجه به اینکه سردار معروفی پدر معنوی فرزندان شهدا است باز هم در جلسات با فرزندان شهدا در کرمان حضور یابند.
وی تصریح کرد: خدمات سردار معروفی در این مدت حضور بی شمار است؛ یکی از آنها پایلوت آبرسانی آب شرب و کشاورزی در کشور کرمان بود که این اقدام با مدیریت سردار معروفی انجام شد.
سردار نظری خاطر نشان کرد: قوی تر از قبل ترویج‌ مکتب شهید سلیمانی را ادامه می دهیم و از وجود سردار معروفی استفاده خواهیم کرد.

کرمان رصد

سپاه ثارالله در کاهش کرونا کمک های زیادی به دولت کرد/ سردار معروفی نماد کاملی از مجموعه چندوجهی سپاه است
محمد مهدی فرداکار در مراسم تکریم و معارفه سردار حسین معروفی فرمانده سابق سپاه ثارالله کرمان گفت: جلسه تکریم فردی است که مدتها در استان زحمات بسیاری کشید و پاسدار انقلاب است.
وی ادامه داد: امروز سپاه افتخار کشور در منطقه است و سپاه به معنای واقعی فدایی مردم است از ابتدای انقلاب تا کنون، به همین علت همیشه، مورد غیض دشمن بوده است.
استاندار کرمان تاکید کرد: سردار معروفی نماد کاملی از مجموعه چندوجهی سپاه است که در زمان جنگ و بعد از جنگ خدمات ماندگاری داشته است.
محمد مهدی فداکار اذعان کرد: سپاه ثارالله در کاهش کرونا کمک های زیادی به دولت کرد، حتی در کمک های مومنانه در سیل سال گذشته پیشتاز بود و به معنی واقعی شاگرد حاج قاسم بود.
استاندار کرمان با بیان اینکه سردار معروفی ارتباطش با خانواده شهدا قطع نشد، گفت: پیگیری مکتب شهید سلیمانی از صفات بارز سردار معروی بوده است و حتی هیچ دخالتی در عزل و نصب های استان نداشتندو این از بزرگ منشی او بوده است.
وی در پایان خاطر نشان کرد: سردار معروفی در شورای تامین، در پروژه های آبرسانی ها و همه مسئولیت هایی که بر عهده داشت،فهیم فکور خوش قلب و با پشتکار بود.
انتهای پیام/

لینک کوتاه:
https://www.kermanrasad.ir/Fa/News/256383/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

نجات روسیه با اقتصاد موازی

گل‌درشت‌گویی ماورایی سریال ده‌نمکی

اصفهان؛ میخی بر تابوت اسرائیل

جبهه پایداری معامله‌گر است

نمایندگانی که از رئیسی دعوت کردند باید در برابر ناکارآمدی دولتش پاسخگو باشند

ایران می تواند پرتاب انسان به فضا را رقم بزند؟

بزرگترین چاپگر 3بعدی جهان یک خانه را در 80 ساعت می‌سازد

عزت نظام اسلامی مدیون ایثارگری‌های شهدا وخانواده‌های معظم آنان

نقش روانشناسی و مشاوره در ارتقاء بهداشت روانی جامعه با اهمیت است

هر میدانی که سپاه با پشتیبانی مردم به آن وارد شد منجر به پیروزی شد

تصاویر ورود سیلاب شدید به گلزار شهدای کرمان

جام حذفی فوتبال| دیدار مس و پیکان به وقت اضافه کشید

فیلمی که آمریکا را به وحشت انداخت!

«اقتصاد» میدان شلغم‌فروشان شده است!

شاهکار ایرانی در سریلانکا

تصاویری از پنل‌های خورشیدی جدیدی که در هر مکانی امکان نصب آن وجود دارد

مطالبه‌گری؛ مهمترین برنامه عملیاتی بنیاد شهید و امور ایثارگران در دولت سیزدهم

غیبت ادامه‌دار عراقی‌ها در اردوی مس رفسنجان

کرمان همچنان زیر چتربارش‌های بهاری

غبار روبی گلزار شهیدای آران و بیدگل

مسدود شدن 9 حلقه چاه غیرمجاز در شهرستان رودبار

مسدود شدن راه ارتباطی 50 روستا در بم

تخریب 50 راه روستایی در گنبکی

سیلاب در ورودی شهر صفاییه رفسنجان مهار شد

سیلاب راه ارتباطی 6 روستای نرماشیر را مسدود کرد

«طوفان اقصی» کار این ژنرال اسرائیلی را ساخت

هشدار درباره آینده اقتصاد ایران

مهاجرت با ویزای جعلی

هوش مصنوعی و احتمال جنگ و فروپاشی اجتماعی

الگوسازی دانشگاه آزاد کهنوج در راستای حفاظت از محیط زیست

تا پایان سال، تعداد بازارچه‌های محله‌ای کرمان به 10عدد می‌رسد

بیانیه شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کرمان در خصوص عدم حضور معاون استاندار در جمع دانشجویان

رایگان شدن تماشای بازی مس رفسنجان و پیکان تهران در جام حذفی

شاگردان محرم آماده برای جدال با پیکان

عنایتی با پیکان جوانان مقابل تیم محرم

گزارش زنده: مس رفسنجان-پیکان

از تخریب 50 راه روستایی در شهرستان گنبکی تا تاکید بر اجتناب از سفر

بارش شدید باران در کرمان

داستان عاشقانه سمی یک پروانه!

خسارت ندیدن بناهای بافت تاریخی زواره

طلسم پروژه انتقال زندان زرند به خارج از شهر شکست/قول تخصیص بودجه

به دنبال مسئول سازی، اجرای مصوبات بلا اقدام و ترک فعل‌ها هستیم

کرمان باید متناسب با عنوان پایتخت مقاومت باشد

فرودگاهی در ایران برای خواستگاری!/ عکس

بافت تاریخی بوشهر یکی از ظرفیت‌های مهم گردشگری ایران است

ساخت 10 بازارچه محله‌ای «از تولید به مصرف» تا پایان سال‌جاری

آغاز مسابقات فوتسال جام یاریگران زندگی در بخش نگین کویر فهرج

پیش‌بینی بارندگی در کرمان/ بارش باران در رفسنجان به 16 میلی‌متر می‌رسد

رفع تهدیدهای خطرناک زیست‌محیطی؛ اولویت شهرداری کرمان در مدیریت پسماند

نیرو‌های مسلح ایران اسلامی در اوج اقتدار در منطقه و جهان