کرمان رصد

آخرين مطالب

امام جمعه جیرفت خطاب به مسوولان:

مدیریت کشت،از زیان کشاورزان جنوب کرمان جلوگیری می‌کند/ایران حامی تعامل عزت‌مندانه است اجتماعي

مدیریت کشت،از زیان کشاورزان جنوب کرمان جلوگیری می‌کند/ایران حامی تعامل عزت‌مندانه است
  بزرگنمايي:

کرمان رصد - ایسنا/کرمان امام جمعه جیرفت گفت:مدیریت کشت، بازاریابی و گشایش مرزهای صادراتی از جمله مواردی است که می‌تواند از زیان مستمر کشاورزان جنوب کرمان جلوگیری کند.

حجت‌الاسلام "میثم تارم" امام جمعه جیرفت ظهر امروز در خطبه‌های نمازجمعه این هفته با اشاره به 16 آذر ماه روز دانشجو و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا، گفت: دانشجویان انقلابی همواره مبارزه‌ سیتز و عدالت خواه بوده‌اند که در مسیر مبارزه با استکبار و آمریکای جنایتکار شهدای بسیاری تقدیم کرده‌اند.
وی با یادآوری مبارزات دانشجویی در قبل از انقلاب اظهار کرد: دانشجویان در تمام دوران انقلاب اسلامی هم در راهپیمایی ها و هم تبیین و رساندن پیام های امام خمینی(ره) به مردم پیشگام بوده اند.
تارم، تسخیر لانه جاسوسی آمریکا را یک اقدام ماندگار دانست و افزود: با تسخیر لانه جاسوسی، دانشجویان استکبار ستیزی خود را به رخ جهانیان کشیدند و این اقدام مهم در ذهن آمریکا و استکبار نمی گنجید که روزی دانشجویان بتوانند مرکز فرماندهی آنان را تسخیر در بیاورند و ابهت پوشالی آنها را در هم بشکند.
وی بر لزوم توجه به مولفه های مهم در تقویت اقتدار جمهوری اسلامی تاکید و خاطرنشان کرد: ایران اسلامی باید قوی باشد و این نیازمند علم پیشتاز و دانشجویان قوی است که با روحیه انقلابی و استکبار سیتزی خود در عرصه های انقلاب حضور یابند.
امام جمعه جیرفت به مذاکرات نیز اشاره کرد و گفت: مذاکره ای که مانع پیشرفت های علمی، تعطیل کردن بحث هسته‌ای که نیاز امروز و فردای کشور است باشد، قطعا مورد پذیرش نظام نخواهد بود. اسرائیل غاصب به دنبال جوسازی و مدیریت افکار عمومی است که آژانس انرژی اتمی دروغ آن‌ها را در خصوص غنی سازی 90 درصدی برملا کرد.
تارم با گرامیداشت روز معلولان، افزود: آمار معلولان شهرستان جیرفت بسیار نگران کننده است که والدین و مسوولان باید با اقدامات پیشگیرانه نظیر آموزش های پیش و پس از ازدواج برنامه‌ریزی کنند و هم‌چنین جامعه باید حقوق معلولان را محترم بشمارد و ادارات قانون حمایت از معلولان را عملیاتی کنند و همه زمینه رشد و بروزرسانی استعدادهای معلولان را فراهم کنند.
به گزارش ایسنا، خطیب جمعه جیرفت خطاب به مسوولان بخش کشاورزی گفت: مسوولان مربوطه باید تلاش کنند تا کشاورزان در سال جدید کشاورزی دچار ضررهای همیشگی و قابل مدیریت نشوند. مدیریت کشت، بازاریابی و گشایش مرزهای صادراتی از جمله مواردی است که می‌تواند از زیان مستمر کشاورزان جنوب کرمان جلوگیری کند.
مردم ایران حامی تعامل عزت‌مندانه‌ با غرب هستند
خطیب جمعه عنبرآباد با بیان این‌که مردم ایران حامی تعامل عزت‌مندانه‌ با غرب هستند، اظهار کرد: دولت مراقب باشد اشتباهات گذشته نباید تکرار شود و غرب باید بهای بدقولی خودش را بپردازد.
حجت الاسلام "حمید بامری" امام جمعه شهرستان عنبرآباد در خطبه های نماز جمعه این هفته با اشاره به مذاکرات جدید پیش روی دولت گفت: براساس آمارها و نظرسنجی‌ها، اکثریت مردم به آمریکا و به وعده‌های او هیچ اعتمادی ندارند و در عرصه خارجی، ایران انقلابی مهم‌ترین محور مقاومت است که بعد از هشت سال آمریکا را در غرب آسیا زمین‌گیر کرده‌ است.
وی افزود: امروز ایران انقلابی خواب‌های پریشان مثلث عبری عربی غربی را تبدیل به کابوس کرده‌ و دولتی در ایران بر سر کار آمده‌ است که برجام را اولویت اول نمی‌داند و خوشبختانه اولویت دولت بر اقتصاد مقاومتی با نگاه درون‌زا و برون‌نگر است.
بامری ادامه مذاکرات را مستلزم رفع تحریم های اقتصادی عنوان کرد و افزود: دولت سیزدهم وارد میدان مذاکره و دیپلماسی برای رفع تحریم ها شده نه صرفاً مسایل هسته‌ای، از نگاه دولت کنونی مذاکرات هسته‌ای وقتی شکل می‌گیرد که تمام تحریم‌ها برداشته شود.
وی با گرامیداشت 16 آذر روز دانشجو گفت: ازجمله نیروهای انقلابی که در برابر استکبار و آمریکا مبارزات پیگیر و فعالی داشتند، دانشجویان و جنبش دانشجویی بودند.
بامری مطالبه‌گری و آرمانخواهی را دو انتظار اصلی از جنبش دانشجویی دانست و گفت: اگر این محقق شود می‌توان شاهد جریان‌سازی سیاسی و اجتماعی با محوریت این جنبش در کشور بود.
وی اهتمام ویژه به آرمان پیشرفت علمی و اقتصاد مقاومتی، واقع‌بینی در آرمان‌خواهی، عمق بخشی در مطالبه‌گری و ارزش‌گرایی و واقع‌بینی را از شاخصه های مهم جنبش دانشجویی عنوان کرد.
وی هم‌چنین با گرامیداشت روز جهانی معلولان گفت: بزرگ‌ترین پیام روز جهانی معلولان برای ما این است که معلولان را جدای از خود ندانیم و این روز تلنگری است به همه مسئولانی که شاید ناخواسته در هیاهوی امور روزمره، این بخش مهم از جامعه را به فراموشی سپرده و از مشکلات ایشان غافل شده‌اند.
به گزارش ایسنا، خطیب جمعه عنبرآباد با انتقاد از روند کند تغییرات مدیریتی در استان گفت: پهناورترین استان کشور، متاسفانه همچنان در بلاتکلیفی و سردرگمی به سر می برد که از دولت و شخص رییس جمهور انقلابی انتظار می رود نسبت به تعیین تکلیف استانداری اقدام جدی بنمایند، چرا که با وجود این وضعیت، احساس می شود یک سستی و رخوتی در سیستم اداری و مدیریتی استان حاکم شده، فلذا می طلبد که هرچه زودتر مردم این تغییر و تحولات را مشاهده کنند.
انتهای پیام

لینک کوتاه:
https://www.kermanrasad.ir/Fa/News/238018/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

عامل تحریم

روایت «فارن پالیسی» از تله‌ای که اسرائیل در آن گرفتار شده است

داستان ابوشجاع

ناسا یک گام به کشف حیات بیگانه در مریخ نزدیک‌تر شد

ستاره هایی که درآسمان میبینیم چه اندازه ای هستند؟

تجهیز 20 بسته برای سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در گردشگری کرمان

آبگرفتگی شدید خیابان های شهر راین کرمان

باند سازمان یافته قاچاق سوخت در کرمان منهدم شد

بازگشایی 45 کیلومتر از راه‌های مسدود شده در سیل ساردوئیه

مس کرمان یک قدم به قهرمانی نزدیک‌تر شد

خدمت رسانی به مراکز آزمون کنکور دراستان کرمان

دیدار معوقه هفته دوازدهم لیگ برتر هندبال مردان؛ مس به قهرمانی نزدیکتر شد

آسیب سیل به پل ورودی شهر راور

ده نمکی در دو اپیزود

چرا رئیسی به پاکستان سفر کرد؟

روشنگری از دلایل اجرای طرح نور؛ به زودی

اجرای نزدیک به 3هزار عنوان برنامه به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی

هیتلر برای چه به دنبال برج ایفل بود؟

تلسکوپ فضایی جیمز وب شواهدی از وجود حیات را کشف کرده است

خانواده شهدا پرچمداران اصلی ایثار و شهادت هستند/ نسل امروز نیازمند آشنایی با شهدا

مراجعه بیش از 18 هزار دستگاه ناوگان سنگین به مرکز معاینه فنی جنوب کرمان

انهدام باند سازمان یافته قاچاق سوخت در کرمان

آخرین وضعیت بارندگی و سیلاب در بخش شهداد کرمان/ تخریب قنات یک روستا

رقابت 12 هزار و 778 دانش‌آموز کرمانی در ماراتُن کنکور

عبورسیلاب از ورودی شهر راور

گفتگو با فرماندار راور درباره خسارات سیل به این شهرستان

آسیب سیلاب به پل ورودی شهر راور

تصادف والدین و دختری خردسال در انتظار پدر و مادر

آماده‌باش کامل شهرداری کرمان در شرایط جوی ناپایدار

درخواست خصمانه آرژانتین از پاکستان و سریلانکا علیه ایران

در باکو جایی برای شیعیان نیست

التهاب سیاسی در دانشگاه‌های آمریکا

همه‌جا پای یک ژن در میان است؛ حتی در لذت از موسیقی!

ضرورت کارآفرینی برای زندانیان و خانواده آن ها

از بارش برف تا تگرگ در استان کرمان

مدیران به مسائل شرعی و اخلاقی در دستگاه خود توجه داشته باشند

محرومیت و جریمه نقدی کمیته انضباطی برای رحمان احمدی

جزییات دستگیری اعضای باند جعل مدرک تحصیلی در ٣ شهرستان کرمان

جلوی ورود سیلاب به شهر راور گرفته شد

دستگاه های خدمات رسان کرمان برای مقابله با بحران سیل آماده باشند

نظر و رضایت مردم در انجام ماموریت مسئولان مهم است

پلمب 65 واحدصنفی املاک و خودرو در کرمان

اشراقی: ملاک اندیشه‌های امام، رهبر انقلاب هستند

حرکت سیلاب به سمت شهر راور

اعلام رای دیدار تیم‌های فوتبال مس رفسنجان و پیکان تهران

حضور مهمانان جبهه مقاومت در اجلاس پیرغلامان حسینی کرمان

ضرورت آگاهی و اطلاع شهروندان از شگرد‌های جدید کلاهبرداری در فضای مجازی

افتتاح بزرگترین بیمارستان روانپزشکی جنوب‌شرق کشور در کرمان

فرمانداران استان کرمان آماده هرگونه حادثه احتمالی باشند

دستگیری سارق، نوجوانان کرمانی را خوشحال کرد